بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39946
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 12 اسفند 95 1:43 ب.ظ

الماسی: پروژه‌های درخواستی‌ام در وزارت نفت را به جای خیلی خوبی رسانده‌ام

ثلاث- نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنان با جدیت پیگیر پرونده پروژه‌های درخواستی‌ام از وزارت نفت برای حوزه انتخابیه هستم و به نتایج بسیار خوبی دست یافته‌ام.

به گزارش گزارش ثلاث و به نقل از یارا، سکینه الماسی که از ابتدای آغاز به کارش در مجلس، با همکاری ۴ فرماندار حوزه انتخابیه‌اش مجموعه‌ای از نیازمندی‌های این حوزه را جمع آوری کرده است گفت: از ابتدا مجموعه اولویت‌های حوزه انتخابیه را در هفت سرفصل تدوین کردیم و تمام توانم را برای تامین اعتبار این پروژه‌ها از محل بودجه‌های ملی گذاشته‌ام.
الماسی با بیان اینکه یک پکیج از نیازمندی‌های منطقه با اعتبار حدود ۶۰۰ میلیارد تومان را در وزارت نفت پیگیری کرده‌ایم و مدیران عالی نفت را متقاعد کرده‌ایم که دیگر نمی‌توانند تنها نگاه تولیدمحوری داشته باشند و باید نسبت به محیط پیرامون خود توجه کنند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت پروژه‌های پیشنهادی‌اش برای حوزه جنوب استان بوشهر را تشریج کرد و ادامه داد: در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه و شورای پول و اعتبار و نهاد ریاست جمهوری برای صدور مجوزهای قانونی هستیم و بسیار امیدوارم که بنا بر قولی که به مردم داده بودم جنوب استان بوشهر را متحول کنیم.

 

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن