بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40026
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 17 اسفند 95 7:43 ق.ظ

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

بیمارستان دیر تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد/ وجود ۱۶ تخت ویژه در بیمارستان دیر

ثلاث- دو تا سه هفته آینده محوطه بیمارستان دیر به اتمام خواهد رسید.

به گزارش ثلاث؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به وجود ۱۶ تخت ویژه در بیمارستان دیر گفت: این بیمارستان تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دکتر علیرضا رئیسی در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید شهرستان دیر، با اشاره به پیشرفت کار در قسمت ساختمانی و شروع نصب تأسیسات و تجهیزات بیمارستان گفت: تجهیزات پزشکی به‌طور کامل واردشده و شهرستان ازلحاظ تأسیسات پزشکی کامل است.
وی بابیان اینکه رادیولوژی بیمارستان به‌تازگی بارگیری و ارسال‌شده است، افزود: بیش از نود درصد از تجهیزات بیمارستان دریافت شده و پیمانکار در مرحله نصب تأسیسات می‌باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به جلسه و بازدید صورت گرفته به همراه معاون استاندار در رابطه با بحث فضای سبز بیمارستان، اظهار کرد: دو تا سه هفته آینده محوطه بیمارستان به اتمام خواهد رسید.
وی ادامه داد: برای ورود تجهیزات بیمارستان تا سه هفته آینده چیدمان بیمارستان را آغاز و تختخواب‌های بیمارستان را استقرار می‌دهیم.
دکتر علیرضا رئیسی با اشاره به حضور شرکت‌های مربوط به تجهیزات پزشکی در بیمارستان بیان کرد: این شرکت‌ها برای راه‌اندازی و گارانتی تجهیزات خریداری‌شده وارد عمل خواهند شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: اثر مثبت طولانی شدن زمان ساخت بیمارستان را توجه به جمعیت، استانداردهای جدید بیمارستانی، ورود تجهیزات استاندار و به‌روزتر به شهرستان و ایجاد تغییراتی در فضای کاربری فیزیکی بیمارستان است.
وی تصریح کرد: با توجه به نیاز و تغییرات صورت گرفته در فضاهای بیمارستان تعداد تختخواب‌ها از ۳۲ تخت تصویب‌ شده در ابتدای کار به ۵۶ تخت خواب افزایش یافت.
دکتر علیرضا رئیسی یکی از دلایل افزایش تخت‌های بیمارستان را وجود تخت‌های ویژه دانست و گفت: ظرفیت ۱۰ تخت ویژه بزرگ‌سالان و شش تخت ویژه نوزاد به بیمارستان اضافه‌شده است.
وی با ابراز خوشنودی از توسعه اورژانس و وجود شانزده تخت ویژه در این بیمارستان اعلام کرد: این بیمارستان باوجود سی‌سی‌یو برای بیماران قلبی، مراقبت‌های ویژه بزرگ‌سالان یا آی سی یو و تخت نوزادان اکثر نیازهای یک بیمارستان را پوشش داده است.
۰۰__۷۶۹e9338

نظرات

  1. محمد says:

    برای هتلینگ آن فکری شده است.
    برای دفع زباله های بیمارستان مثل زباله عفونی برنامه ای دارید؟

  2. محمد says:

    استان اردبیل هم جمعیت استان بوشهر ۳دانشکده پرستاری دارد.استان سمنان با ۶۸۰هزار جمعیت ۲دانشکده پرستاری دارد.استان خودمون فقط مرکز استان یک دانشکده پرستاری دارد
    میطلبد خانم الماسی برای جنوب استان بوشهر پیگیری کند
    تا صاحب دانشکده پرستاری بشود
    در کنار بیمارستان دیر ساختمان نیمه تمامی قرار دارد که برای این کار مناسب میباشد

  3. محمد says:

    اگر استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی و نماینده جنوب استان بوشهر حرف خود را یکی کنند میتوانند دانشکده پرستاری برای جنوب استان بیاورند.که این کار در راستای توانمند سازی جنوب استان خواهد بود.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن