بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40169
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 19 اسفند 95 11:29 ب.ظ

عاملین قتل جوان جمی دستگیر شدند

ثلاث- فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری دونفر متهم به قتل جوان” جمی” خبر داد که جسد مقتول را در کوهستانهای بخش “ریز” رها کرده بودند

به گزارش ثلاث، فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری دونفر متهم به قتل جوان” جمی” خبر داد که جسد مقتول را در کوهستانهای بخش “ریز” رها کرده بودند..

 سردار حیدر عباس زاده در شرح جزییات بیشتر این خبر اظهار داشت ، ۱۳ اسفندماه سال جاری خانواده ای در بخش ریز شهرستان جم با مراجعه به پلیس از مفقودی” محمد” ۲۷ ساله خبر دادند.

 وی اضافه کرد ،، با حضور اکیپی از پلیس آگاهی و ماموران انتظامی بخش ریز جسد فرد مفقود شده در حالیکه دچار فساد شده  و دست و پایش نیز با زنجیر از پشت بسته شده شده بود صبح امروز در کوهستانهای اطراف روستای “نارک” کشف شد.

 فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد، با انتقال جسد به شهر جم و پزشکی قانونی اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی سه نفر مظنون در حادثه را شناسایی کردند.

 وی تصریح کرد ،، مظنونین شناسایی شده “م” ۲۹ساله،” د”۳۰ ساله و” الف”۲۶ساله همگی اهل ریز دارای سوابق متعدد کیفری  می باشند.

 به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر در یک عملیات پلیسی” م” ۲۹ ساله و” د” ۳۰ ساله مظنونین اصلی  دستگیر ، در تحقیقات تکمیلی ضمن اعتراف به قتل مقتول گفتند مقتول را سوار خودرو کرده در تلمبه ای کشاورزی دست و پایش را با زنجیر و طناب بسته و سپس وی را به کوهستانهای اطراف برده شکنجه و به قتل رساندیم .

 گفتنی است متهمین جهت انجام تحقیقات بیشتر همچنان در اختیار پلیس می باشند.

منبع: روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر

 

 

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن