بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40264
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 23 اسفند 95 1:46 ب.ظ

مراسم ازدواج سه زوج معلول در مجتمع معلولین کلید بهشت برگزار شد.

ثلاث- مراسم ازدواج سه زوج معلول در مجتمع معلولین کلید بهشت برگزار شد

به گزارش ثلاث؛  مراسم ازدواج سه زوج معلول در مجتمع معلولین کلید بهشت برگزار شد.
احمدی مدیر این مجموعه در حاشیه مراسم گفت: از تمامی عزیزانی که به هر طریق و در هر سمت و عنوان این جشن را با سرمایه های مادی و معنوی خودشان حمایت نمودند تقدیر و تشکر بعمل می آید .

و لازم بذکر است که در کنار قول همکاری از سوی خیلی از نهادها؛ مدیریت منطقه پارس ۲ ( کنگان ) نیز قول همکاری در ساخت ۶ واحد آپارتمان برای مزدوجین بچه های بهشت داده شده است.
وی افزود: در ضمن مبالغ هدیه شده از سوی میهمانان عزیز و ارجمند در شب عروسی، در ساخت آپارتمان های مذکور هزینه خواهد شد.

یادداشتی از دکتر مسعود صیادی معاونت توانبخشی بهزیستی استان بوشهر:

یادداشتی از روزی به یاد ماندنی…  

در آستانه سال نو و در اتفاقی کم نظیر  سه زوج معلول کم توان ذهنی در جایی که کودکی خود را در آن گذرانده بودند، فصلی جدید از زندگی خود  را آغاز نمودند.

این مراسم عروسی از سایر  جشن ها متفاوت بود که این امر زیبایی و صفای خاصی به آن می داد…. مراسم به سادگی تمام برگزار شد نه بریز و بپاش داشت و نه زرق و برق های امروزی…. پر بود از صفا و صمیمیت و سادگی.. پر بود از انسانیت و نوع دوستی و صداقت… مردم خوب کنگان و شهرهای اطراف سنگ تموم گذاشتند. تمام امورات این مراسم را مردم بصورت خود جوش انجام می دادند،  تنها عروسی ای که کارت دعوت نداشت، همه دعوت بودند و آمدند تمام شهر هم میهمان بودند و هم میزبان  همه خود را خواهر، برادر، پدر و مادر این عزیزان می دانستند،  عروسی ای که تمام مسولین شهر و امام جمعه محترم  بدون هیچ گونه تشریفات حضور یافتند …. علی رغم جمعیت فراوان کوچکترین بی نظمی رخ نداد..  زیباترین لحظات را رقم زد از رقص و شادی سایر معلولین گرفته تا کودکانی که از مادران خود پول می گرفتند تا به عروس و داماد کادو دهند…  همه برای رضای خدا و سهیم شدن در شادی بچه های معلول آمده بودند ،خداوند به جناب آقای احمدی مدیر موسسه کلید بهشت کنگان و همه عزیزانی که در این امر خیر مشارکت داشتند   سلامتی و اجر دنیا و آخرت  عطا نماید.

  مسعود صیادی، کنگان، شامگاه جمعه۹۵/۱۲/۲۰ 

//

ازدواج-معلولین-کنگان۹۵-۲۷-۳۰۰x199 ازدواج-معلولین-کنگان۹۵-۲۸-۱-۳۰۰x199 ازدواج-معلولین-کنگان۹۵-۲۳-۳۰۰x199 ازدواج-معلولین-کنگان۹۵-۲۱-۳۰۰x199 ازدواج-معلولین-کنگان۹۵-۱۹-۳۰۰x199 ازدواج-معلولین-کنگان۹۵-۴-۳۰۰x199 ازدواج-معلولین-کنگان۹۵-۳-۳۰۰x199 ازدواج-معلولین-کنگان۹۵-۵-۳۰۰x199 ازدواج-معلولین-کنگان۹۵-۷-۳۰۰x199 ازدواج-معلولین-کنگان۹۵-۱۸-۳۰۰x199 ازدواج-معلولین-کنگان۹۵-۱۱-۳۰۰x199 ازدواج-معلولین-کنگان۹۵-۱۲-۳۰۰x199 ازدواج-معلولین-کنگان۹۵-۶-۳۰۰x199 ازدواج-معلولین-کنگان۹۵-۱۷-۳۰۰x199

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن