بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40423
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 28 اسفند 95 10:13 ب.ظ

الماسی: افتتاح نخستین دفتر رسانه ای جنوب استان بوشهر می تواند روحیه مطالبه گری مردم را بالا ببرد

به گزارش ثلاث، با حضور نماینده مردم جنوب استان بوشهر، فرماندار شهرستان کنگان، معاون سیاسی اجتماعی و معاون عمرانی فرماندار، امام جمعه کنگان، بخشدار مرکزی، شهردار و شورای اسلامی شهر کنگان، رییس دانشگاه علمی کاربردی کنگان، بازاریان و تنی چند از هنرمندان منطقه، دفتر موسسه ثلاث به عنوان نخستین دفتر رسانه ای در جنوب استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش ثلاث، با حضور نماینده مردم جنوب استان بوشهر، فرماندار شهرستان کنگان، معاون سیاسی اجتماعی و معاون عمرانی فرماندار، امام جمعه کنگان، بخشدار مرکزی، شهردار و شورای اسلامی شهر کنگان، رییس دانشگاه علمی کاربردی کنگان، بازاریان شهرستان و تنی چند از هنرمندان منطقه، دفتر خبری ثلاث به عنوان نخستین دفتر رسانه ای در جنوب استان بوشهر افتتاح شد.

گزارش تصویری مرتبط 

فرماندار شهرستان کنگان در این ایین ضمن تحسین و تمجید از گروه خبری ثلاث گفت: جای خرسندیست که امروز شاهد افتتاح نخستین دفتر رسانه ای جنوب استان بوشهر در بندر کنگان هستیم و بدینوسیله از عوامل این کار تشکر می نمایم.

عبدالنبی یوسفی افزود: امروز رسانه بیش از هر زمان دیگر می تواند در آگاهی بخشی به مردم و کمک به توسعه منطقه نقش افرینی کنند.

رسانه می تواند مسائل و مشکلات مردم را به گوش مسولین برساند‌.

مسولین نباید توقع داشته باشند که رسانه ها فقط به انعکاس عملکرد آنها بپردازند

وی تصریح کرد: مسولین نباید توقع داشته باشند که رسانه ها فقط به انعکاس عملکرد آنها بپردازند زیرا در این صورت از رسالت اصلی خود دور می شوند ولی انعکاس برخی از فعالیت هایی که مخصوصا  نفع ان برای مردم است، می تواند روحیه امید را به جامعه بدمد.

 

روحیه مطالبه گری در مردم و مسئولین  باید توسط رسانه ایجاد شود

فرماندار شهرستان کنگان تاکید کرد: روحیه مطالبه گری در مردم و مسئولین  باید توسط رسانه ایجاد شود.

 

از بازاریانی که در راه اندازی دفتر رسانه ای ثلاث همت گماشتند،  تشکر میکنم؛ این کار بسیار پسندیده و مورد نیاز منطقه بود

وی گفت: از تمام کسانی که در راه اندازی دفتر رسانه ای ثلاث همت گماشتند، مخصوصا بازاریان، تشکر میکنم؛ این کار بسیار پسندیده و مورد نیاز منطقه بود.

 

دکتر سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر نیز در این مراسم، راه اندازی نخستین دفتر رسانه ای جنوب استان بوشهر توسط گروه خبری ثلاث را تبریک گفت و افزود: قبلا فضای مجازی و رسانه ها همه جا فعالیت می کردند ولی به این صورتی که یک جای مشخصی داشته باشند نبوده است.

وی در جمع مسئولین شهرستان کنگان گفت: ما به نوبه خود تقدیر و تشکر می کنیم از جناب آقای مصطفی صفایی( سردبیر سایت خبری ثلاث)؛ فردی که به معنای واقعی کلمه توانمند هستند و هرجا که هستند نیز پرچم جنوب استان را بالا بردند.

 

ثلاث می تواند مطالبه گری اجتماعی که حق مردم است را تقویت کند

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ان شاالله ما هم در این امر خیر هر قدمی که بتوانیم بر می داریم و در کنار شما هستیم. مردم منطقه ما  به خصوص شهرستان کنگان که قطب صنعت و اقتصاد مملکت هست، لایق بهترین ها هستند و دنبال این هستیم که با این آگاهی و اطلاع رسانی که شما در قالب رسانه انجام می دهید و قبلا هم انجام می دادید، انشاءلله از این به بعد بتوانید بیشتر انجام بدهید و مطالبه گری اجتماعی که حق مردم است را تقویت کنید.

 

شما رسانه ها باید از ما مسئولین بخواهید که پای کار بیاییم/ اگر نقدی نباشد قطعا ما پیشرفت نخواهیم کرد

دکتر الماسی افزود: شما رسانه ها باید از ما مسئولین بخواهید که پای کار بیاییم و هرجا که نقدی باشد با کمال میل می بذیریم؛ اگر نقدی نباشد قطعا ما پیشرفت نخواهیم کرد و زمانی که نقدی صورت می گیرد ما به نقاط ضعف خود پی می بریم و در جهت بر طرف کردن نقاط ضعف خود می کوشیم و تلاش می کنیم که بیشتر از این بتوانیم خدمت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که نقدی صورت می گیرد، ما به نقاط ضعف خود بی می بریم و در جهت بر طرف کردن نقاط ضعف خود می کوشیم و تلاش می کنیم که بیشتر از این بتوانیم خدمت بدیم.

 

ایستگاه رسمی و پیشرفه هواشناسی در کنگان ایجاد شود

حجت السلام علی آشنا عضو شورای اسلامی شهر کنگان نیز در این آیین صمن تبریک به عوامل گروه خبری ثلاث برای راه اندازی نخستین دفتر رسانه ای جنوب استان بئشهر از مسئولین حاضر در این مراسم از نماینده مردم جنوب استان بوشهر و همچنین فرماندار شهرستان کنگان تقاضای راه اندازی ایستگاه رسمی و پیشرفه هواشناسی نمود.

 

 

مصطفی صفایی سر دبیر ثلاث به نمایندگی از این مجموعه خبری ضمن تشکر از تمام مسئولینی که در افتتاحیه دفتر ثلاث حضور یافتند گفت: مجموعه خبری ثلاث پس از حدود یک دهه فعالیت رسانه ای، امروز مفتخر است اعلام کند که با همت والای بازاریان و اتاق اصناف شهرستان کنگان که به شکل خود جوش بوده، صاحب دفتر و پایگاهی رسمی شده است. در این راه شهرداری و شورای اسلامی نیز همیشه همراه ما بوده و در تمام برنامه های ثلاث همکاری و مشارکت داشته اند و برای دفتر تازه تاسیس نیز قول مساعدت داده اند که انشاءالله به زودی انجام می شود.

وی افزود: امروز ثلاث توانسته خود را از بحث یک سایت خبری صرف( که سال ها فعالیت داشته) به موسسه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ثلاث ارتقا دهد تا اهداف مورد نظر خود را در شکلی کلان و موثر تر انجام دهد.

سردبیر ثلاث اظهار داشت: آگاهی بخشی به مردم به شکل گسترده یکی از اهداف این دفتر رسانه ای است که انشاءلله به زودی پس از استقرار تمام نیروها و تجهیزات این دفتر، با قدرت شروع خواهد شد.

صفایی جشنواره ها و نمایشگاه های عکس ثلاث که تا کنون برگزار شده است را گوشه ای از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی ثلاث عنوان کرد  و افزود: برنامه های کلان دیگری را داریم که در موقع مناسب به شکل مژه خدمت مردم خوبمان بیان خواهیم کرد.

وی یادآور شد: هم اکنون شبکه های اجتماعی ثلاث در تلگرام، اینستاگرام و واتس آپ فعال است.

فقدان وجود یک نشریه برای شهرستان کنگان بسیار عذاب آور است و لذا مجموعه ثلاث قصد ورود قدرتمند در این عرصه را نیز دارد که این موضوع مستلزم همکاری مجموعه مسئولین از جمله نماینده محترم مردم جنوب استان و مسئولین شهرستانی است.

در پایان این مراسم از نقشه کنگان نیز که کار طراحان ثلاث بوده رونمایی شد. این نقشه در تیراژ ۵ هزار عدد و با سایز A2  رنگی به چاپ رسیده و میان مسافران نوروزی توزیع شده است.

در این آیین از نماینده مجلس، فرماندار و بازاریانی که در راه اندازی دفتر ثلاث کمک کردند، با اهدا تقدیرنامه ثلاث، تجلیل شد.

دفتر ثلاث در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر، دارای ۱۲۰ متر زیربنا واقع در بندر کنگان، خیابان فرمانداری، فرعی یک، کوچه روبروی مرکز آموزش بهورزی، ساختمان سوم از سمت چپ است.

 

اسامی نهادها و افرادی که در راه اندازی نخستین دفتر سایت خبری جنوب استان بوشهر همکاری کردند به شرح زیر است:
سرکار خانم دکتر سکینه الماسی، نماینده محترم مردم شریف جنوب استان بوشهر

جناب اقای مهندس عبدالنبی یوسفی، فرماندار محترم شهرستان کنگان

جناب اقای مهندس اکبر پاریابی، شهردار محترم بندر کنگان
جناب اقای علی صفایی، خیر شهرستان کنگان

جناب اقای مهندس عیسی کرمی، رییس محترم اتاق اصناف شهرستان کنگان

جناب اقای حسن مختارزاده رییس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان

جناب اقای مهندس جواد صفایی مدیر سابق سایت خبری ثلاث

جناب اقای محمود کشاورز مدیر محترم مراکز خرید پردیس و پاندا

جناب اقای حمید ربیعی مدیر محترم مرکز خرید مروارید کنگان

جناب اقای علی ایزدی مدیر محترم مرکز خرید آفتاب

جناب اقای محسن زرین مدیر محترم فروشگاه عرشیا

جناب اقای جلیل صفایی نماینده تجار کنگان

جناب اقای علی محمد پور مدیر، محترم داربست فلزی و خشکشویی ماهان

جناب اقای حسین کرمی مدیر محترم فروشگاه عرشه

جناب اقای میثم حسن زاده مدیر محترم لیزر کات کنگان

جناب اقای عبدالله عابدی زاده مدیر محترم فروشگاه های مبلمان و لوازم خانگی عابدیران

جناب اقای غلامعباس وحیدیان، مدیر محترم مبلمان وحید

جناب اقای مهندس حسین کوزگر ، مدیر محترم اینترنت پیشگامان استان بوشهر

جناب اقای جمیل محیسن مدیر محترم مرکز خرید خلیج فارس

جناب اقای مهدی افسریان مدیر محترم فروشگاه الماس رایانه

جناب اقای مهندس رضا بحرینی پور رییس محترم انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان کنگان

جناب اقای حسین قاسمی مدیر محترم موسسه نیم در

جناب اقای مهندس غلامحسین حیدری شهردار محترم بندر سیراف

جناب اقای مهدی احمدی مدیر محترم عکاسی زوم

جناب اقای رضا صفایی مدیر محترم عکاسی چیک

جناب اقای دکتر حسن حیدری، رییس محترم بیمارستان امام خمینی( ره) کنگان

جناب اقای اسدالله شیر محمد جماعت مدیر رستوران یاس

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ناشناس says:

    یه افرادی ک معلوم نیست توی کنگان چیکاره اند همیشه هستند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن