بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40565
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 21 فروردین 96 3:10 ب.ظ

عبدالحسن رهبر:

۱۹۰ بیمار صعب العلاج در کنگان نیازمند کمک هستند

ثلاث- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کنگان: با توجه به هزینه های بالای درمان، ما به دنبال استفاده از ظرفیت های شرکت های نفت و گاز مستقر در منطقه هستیم تا بتواینم کمکی به خانواده این بیماران داشته باشیم.

به گزارش ثلاث، رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان در جمع خبرنگاران از اقدامات یکساله این اداره خبر داد و افزود: هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) توانمند سازی خانوارهای تحت پوشش خود از نظر اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

عبدالحسن رهبر با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰۰ خانوار از چرخه حمایت کمیته امام خمینی(ره) شهرستان کنگان خارج شدند گفت: این خانوارها با پرداخت وام و کمک هایی موفق به اشتغال زایی و کسب درآمد شدند و ما نیز به دنبال افزایش اشتغال زایی مددجویان در سال جدید هستیم.

وی از ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کنگان خبر داد و افزود: این پروژه از اعتبارات سفر فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مرکز به کنگان، اعتبارات داخلی اداره و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان کنگان برای مددجویان انجام گرفت.

رهبر با بیان اینکه ۱۹۰ بیمار صعب العلاج در کنگان وجود دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به هزینه های بالای درمان، ما به دنبال استفاده از ظرفیت های شرکت های نفت و گاز مستقر در منطقه هستیم تا بتواینم کمکی به خانواده این بیماران داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: بیش از ۵ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کنگان هستند که ۳۹۸۴ نفر مددجو از خدمات بیمه ای استفاده می کنند و ۳۸۸ نفر نیز از بیمه اجتماعی کمیته امداد بهره می برند که از مزایایی همچون بازنشستگی برخوردار می باشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان از اعزام ۴۰۰ مددجو به کربلای معلا خبر داد و گفت: با رایزنی های صورت گرفته با خیر تهرانی، هزینه سفر ۸ روزه ۴۰۰ مددجو را بر عهده گرفت که ازپس یک روز اقامت در شهر مشهد از طریق پرواز به کربلا مشرف خواهند شد.

وی از جمع آوری ماهانه ۱۷۰ میلیون ریال صدقه از ۸ هزار صندوق واقع در سطح شهرستان کنگان گفت و بیان کرد: مبالغ جمع آوری شده در تهیه جهزیه، مسکن، امور فرهنگی و درمانی مددجویان کنگانی هزینه می گردد.

عبدالحسن رهبر از آمار بالای مشارکت مردم و شرکت ها در ۳ جشن ملی کمیته امداد خبر داد و افزود: در جشن رمضان و عاطفه ها به ترتیب رتبه های اول و دوم مشارکت را در سطح استان کسب کردیم و مبلغی بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری کمک شد که جز شهرستان برتر در جذب مشارکت در سطح استان بوشهر هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴ مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان کنگان دایر می باشد گفت: مجوز یک مرکز نیکوکاری در شیرینو اخذ شده است که در آینده نزدیک این مرکز مستقر و شروع به کار خواهد کرد.

وی در پایان از حضور ۷۸۷ نفر حامی در طرح اکرام ایتام خبر داد و افزود: این افراد مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای ۱۷۸ یتیم تحت تکفل خود پرداخت کرده اند.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. محمد says:

    واقعا ۱۰۰خانواده از تحت پوشش این نهاد خارج شده اند؟
    این خیلی خوبه.که توانمند سازی صورت گرفته تا این افراد روی پای خود بایستند.

  2. محمد says:

    ممنون از سایت خوبتون.یک گزارش از تعداد حامی ها در استان بوشهر تهیه کنید
    با تشکر
    شرایط حامی چگونه میباشد.منظور اینکه من برای خودم میخواهم بدونم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن