بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40569
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 21 فروردین 96 2:44 ب.ظ

پتروشیمی جم میزبان اولین تور بین المللی علمی، صنعتی و گردشگری در کشور

ثلاث- پتروشیمی جم میزبان دانشجویان دانشگاه مونتان اتریش در اولین تور بین المللی علمی، صنعتی و گردشگری در کشور به دعوت دانشگاه خلیج فارس بوشهر شد.

به گزارش ثلاث، روابط عمومی پتروشیمی جم، دانشجویان دانشگاه مونتان اتریش صبح امروز در سالن کنفرانس با مدیران واحد های مختلف در نشستی صمیمانه به بحث و بررسی در خصوص بازدید از مجتمع پتروشیمی جم پرداختند.
این دانشجویان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های نفت، گاز، پتروشیمی و محیط زیست می باشند که از روز جمعه وارد ایران شده اند و امروز در برنامه صنعتی و علمی تور، میهمان شرکت پتروشیمی جم می باشند.
دانشجویان دانشگاه مونتان اتریش بر اساس فراخوان دانشگاه خلیج فارس بوشهر و با برنامه ریزی های به عمل آمده بعد از نشست علمی در دانشگاه خلیج فارس به تبادل اطلاعات با دانشجویان و اساتید این دانشگاه در زمینه آشنایی ظرفیت های علمی دو دانشگاه پرداختند.
بر اساس این گزارش: دانشجویان دانشگاه مونتان اتریش در ادامه تور علمی، صنعتی و گردشگری دیروز بعد از ظهر از پالایشگاه گازی فاز ۲۰، ۲۱، ۴ و ۵ همچنین از مجتمع بندری پارس بازدید کردند و کارشناسان واحد های مختلف از ظرفیت های منطقه پارس جنوبی توضیحاتی ارائه دادند.
دکتر رضا آذین رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر با تشریح اهداف این تور خاطر نشان کرد: هدف کلی از برگزاری این تور علمی و صنعتی آشنایی دو دانشگاه خلیج فارس و مونتان اتریش از ظرفیت های علمی همدیگر است و این تور اولین توریست که به این شکل در کشور برگزار می شود.
رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر در ادامه افزود: در شهریور ماه سال جاری نیز دانشجویان دانشگاه خلیج فارس از دانشگاه مونتان اترش بازدید خواهند کرد و با ظرفیت های علمی و صنعتی این دانشگاه و کشور اتریش آشنا خواهند شد.
برچسب ها: ,

نظرات

  1. محمد says:

    این کار بسیار برای توسعه استان بوشهر لازم میباشد
    نتیجه آن را به مردم اعلام کنید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن