بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40579
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 20 فروردین 96 5:05 ب.ظ

مقام سوم تیم مینی فوتبال پتروشیمی جم در المپیاد ورزشی شهرک پردیس

ثلاث- تیم پتروشیمی جم با برد قاطع ۵ بر ۲ مقابل تیم عملیات غیرصنعتی پازارگاد به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.

به گزارش ثلاث؛ روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، مسابقات مینی فوتبال شهرک پردیس با حضور ۹ تیم در دو گروه  ۴ و ۵ تیمی در چمن مصنوعی شهرک پردیس برگزار گردید و تیم مینی فوتبال پتروشیمی جم در گروه یک مسابقات با تیم های مروارید، پارس و پازارگاد همگروه شد.

در این دوره از مسابقات تیم مینی فوتبال پتروشیمی جم پس از برگزاری ۳ بازی و کسب دو برد و یک باخت به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرد که در مرحله نیمه نهایی پس از شکست در ضربات پنالتی مقابل تیم مینی فوتبال شهرک پردیس که از بازیکنان پیمانکار شهرک استفاده می کرد به رده بندی رفت.

 بازی های رده بندی و فینال با حضور مسئولین هیئت فوتبال شهرستان جم و مسئولین برگزاری این دوره از مسابقات برگزار گردید که طی آن تیم پتروشیمی جم با برد قاطع ۵ بر ۲ مقابل تیم عملیات غیرصنعتی پازارگاد به مقام سوم دست یافت.

در دیدار فینال تیم مینی فوتبال شهرک پردیس با نتیجه ۲ بر صفر بر تیم مینی فوتبال مبین غلبه کرد و به مقام قهرمانی دست یافت. شایان ذکر است در مراسم پایانی آقای عبدالکریم باصولی به عنوان بهترین بازیکن و آقای گل مسابقات انتخاب شد.

اعضای تیم پتروشیمی جم را جهانبخش دهقانی، مجتبی مرادی، رضابحیرایی، اکبربشیری، مصطفی خاکسار، فتح الله زاهدیان، مجیدزائری، علی غلامی، غلامرضا شادمانفر، سیدعزیزالله لطیفی، عبدالکریم باصولی، علی بهلولوند تشکیل می دادند و حمید کریمی به عنوان سرپرست و حمید نوروزی به عنوان مشاور فنی در کنار تیم حضور داشتند.

از نکات قابل توجه این مسابقات انتخاب آقای حمید نوروزی رئیس امور ورزش و تربیت بدنی پتروشیمی جم به عنوان یکی از اعضای تاثیرگذار کمیته برگزاری مسابقات بود که برگزاری جلسه قرعه کشی و تدوین آیین نامه مسابقات به ایشان سپرده شد.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن