بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40613
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 23 فروردین 96 7:10 ب.ظ

توسط فرماندار انجام شد:

تجلیل هنرجویان راه یافته به مسابقات کشوری علمی کاربردی

ثلاث- فرماندار: با توجه به پتانسیل و ابزار و امکانات موجود، باید روحیه خود باوری در دانش آموزان تقویت شود

به گزارش ثلاث؛ مراسم تجلیل از شش نفر از هنرجویان را ه یافته به مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی و مدیران هنرستانهای آیت الله طالقانی، شهید محلاتی، شهید آزاد و حضرت معصومه (سلام الله علیها ) در حضور فرماندار، معاون سیاسی اجتماعی و مدیر آموزش وپرورش برگزار شد.

فرماندار کنگان ضمن تبریک میلاد مولود کعبه حضرت علی (علیه السلام) و اعیاد رجبیه، دانش آموزان را به استفاده از این ایام و قدر دانستن لحظات گرانقدر عمرسفارش کرد.  عبدالنبی یوسفی نگاه به آموزش وپرورش را مسرت بخش و نشاط آور توصیف کرد و افزود:  با این فضای صنعتی که در اطراف ما بوجود آمده به نیروهای کارآزموده نیازمندیم و آموزش وپرورش نقش مهمی در ایجاد این فضا دارد.

یوسفی در مورد عملکرد آموزش و پرورش شهرستان نیز یاد آورشد: آموزش و پرورش کنگان در این یکساله رشد بی نظیری داشته، با توجه به پتانسیل و ابزار و امکانات موجود، باید روحیه خود باوری در دانش آموزان تقویت شود و یکی از مزایای جامعه اسلامی ما تجلیل از علم،عالم،معلم و فرهیختگان می باشد.

مدیر آموزش وپرورش نیز گزارشی از تجهیزات، امکانات و به روز رسانی هنرستانها و همچنین برگزاری آزمونها در هنرستانها بیان کرد.

در ادامه مدیران هنرستانها، گزارشی از وضعیت هنرستانها ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن