بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40617
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 23 فروردین 96 7:31 ب.ظ

جلسه اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال در کنگان برگزارشد

ثلاث- معاون سیاسی فرماندار کنگان: از صنایع موجود در منطقه، شهرداری ها، شوراها و سایر دستگاه های اجرایی انتظار میرود که در زمینه خرید تولیدات صنایع دستی شهرستان حمایت نمایند.

به گزارش ثلاث؛ در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به منظور حمایت از فعالان عرصه صنایع دستی و توسعه اشتغال، نشست مشترک معاون سیاسی فرماندار کنگان، رئیس روابط عمومی سایت ۲ کنگان، نمایندگان هنرمندان و تولید کنندگان فعال در زمینه صنایع دستی، در فرمانداری کنگان تشکیل گردید.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار هدف از این نشست را استفاده از ظرفیت موجود در زمینه صنایع دستی در شهرستان و حمایت فعالان این عرصه بر شمرد و خواستار حمایت از این عزیزان شد.
وی با بیان اینکه این حمایت ها باید همه جانبه باشد افزود: از صنایع موجود در منطقه، شهرداری ها، شوراها و سایر دستگاه های اجرایی انتظار میرود که در زمینه خرید تولیدات صنایع دستی شهرستان خصوصا در قالب هدایا و جوایز هم به معرفی شهرستان کمک نمایند و هم باعث توسعه اشتغال و حمایت از تولید کنندگان شوند.
در این نشست هنرمندان ضمن ارائه نمونه تولیدات خود در زمینه های مختلف، به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در سطح شهرستان نیز اشاره نمودند.
جعفری رئیس روابط عمومی سایت ۲ کنگان نیز در این نشست ضمن بازدید از نمونه کارهای هنرمندان اعلام آمادگی نمود تا در زمینه حمایت از صنایع دستی شهرستان در قالب خرید آثار جهت اهداء در برنامه مختلف صنعت و سطح شهرستان، همکاری لازم را داشته باشند .
لازم به ذکر است که کنگان در زمینه صنایع دستی از ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی برخوردار است و عده زیادی از هنرمندان شاخص، در این زمینه فعالیت دارند.

صنایع دستی ۲ صنایع دستی

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن