بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40637
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 23 فروردین 96 6:47 ب.ظ

بازدید معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پتروشیمی جم

ثلاث- دکتر حجت اله میرزایی معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هیات همراه از مجتمع پتروشیمی جم بازدید کرد.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، دکتر حجت اله میرزایی معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هیات همراه صبح امروز با استقبال رئیس مجتمع و مدیر روابط عمومی پتروشیمی جم وارد منطقه ویژه اقتصادی انروژی پارس شد.
معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین دیدار خود به بازدید از فاز ۲ پتروشیمی جم رفت و مهندس حسنی مدیر عامل شرکت توسعه پلیمر پاد جم در مورد پیشرفت پروژه     ABS/RUBBER  توضیحاتی ارائه کرد.
شهریار حسنی مدیر عامل شرکت توسعه پلیمر پاد جم با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه این پروژه تصریح کرد: در گذشته این پروژه ۲۰ درصد افزایش داشته و در یکسال اخیر با همت، کار و تلاش مضاعف توانستیم به ۵۱ درصد پیشرفت در پروژه ABS/RUBBER برسیم.
شایان ذکر است: پروژه ABS/RUBBER از جمله پروژه های مهم با ارزش افزوده بالاست که با اقدامات انجام شده اخیر در ماه های آینده عملیات احداث آن سرعت بیشتری خواهد یافت.
بازدید-معاون-امور-اقتصادی-و-برنامه-ریزی-وزارت-تعاون-کار-و-رفاه-اجتماعی-از-پتروشیمی-جم
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن