بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40706
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 27 فروردین 96 10:25 ق.ظ

رئیس بیمارستان کنگان؛

MRI کنگان موجب رضایتمندی مردم شده است/ انجام ۷۰۰۰ تصویربرداری

ثلاث – رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: ارائه خدمات ام.آر.آی کنگان موجب رضایتمندی مردم شده است.

بوشهر- رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: ارائه خدمات ام.آر.آی کنگان موجب رضایتمندی مردم شده است.

حسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت از جمله راهکارهای بسیار مؤثر در حوزه درمان و سلامت جامعه بوده است که آثار آن در جامعه و برای مردم ملموس است.

وی اضافه کرد: تجهیزات پزشکی مانند ام‌آرآی از جمله امکاناتی است که در خصوص طرح تحول نظام سلامت در خردادماه سال ۹۵ به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اضافه‌شده است، این امکانات و تجهیزات باعث ارائه خدمات بهتر، ارزان‌تر، کاهش پرداختی از جیب مراجعین و نهایتاً ایجاد رضایتمندی مردم بوده است.

حیدری اضافه کرد: یکی از بیمارستان‌هایی که در طرح تحول نظام سلامت شرکت کرده و نقش فوق‌العاده‌ای در پیشرفت طرح در جنوب استان بوشهر داشته است، بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان است که اطلاعات آماری نیز مؤید همین موضوع است.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان (ره) تصریح کرد: طرح تحول نظام سلامت و در راستای آن تزریق امکانات به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، موجب افزایش ماندگاری و رضایتمندی پزشکان شده است و نتیجه آن بهبود وضعیت درمانی و سلامت جامعه است که ما امروز شاهد آن هستیم.

حیدری گفت: از ابتدای راه‌اندازی ام آر آی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در اواسط خردادماه تا پایان سال ۱۳۹۵، بیش از ۷ هزار تصویربرداری (ام ار آی) انجام‌شده است.

وی گفت: ام‌آرآی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، مناطق و شهرستان‌های اطراف در جنوب استان بوشهر و حتی بخشی از شهرستان‌های استان‌های فارس و هرمزگان را نیز پوشش می‌دهد.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن