بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40775
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 28 فروردین 96 2:37 ب.ظ

مسئول راه اندای بیمارستان امام هادی دیر:

بیمارستان ۵۶ تختخوابی دیّر توان پشتیبانی از چندین برابر ظرفیت فعلی را دارد

ثلاث- مسئول راه‌اندازی بیمارستان دیّر گفت: بیمارستان ۵۶ تختخواب دیّر به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که در صورت افزایش تخت‌های بیمارستان در آینده بتواند جوابگو پشتیبانی از چندین برابر ظرفیت فعلی داشته باشد.

حسن حیدری واستاندار

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال خبری دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، دکتر حسن حیدری مسئول راه اندازی بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر، گفت: این بیمارستان ازلحاظ سازه و مقاومت مصالح از کیفیت بالایی برخوردار بوده و سازه‌های آن به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که در صورت افزایش تخت‌های بیمارستان در آینده بتواند جوابگو باشد.
وی با اشاره به کیفیت تجهیزات پزشکی خریداری‌شده برای بیمارستان دیّر اظهار کرد: تجهیزات و امکاناتی که در این بیمارستان نصب‌شده‌اند همگی از برندهای خوب جهانی است و توان پشتیبانی از چندین برابر ظرفیت فعلی را دارد.
مسئول راه‌اندازی بیمارستان امام هادی (ع) دیّر گفت: عملیات اجرایی ساختمان بیمارستان به پایان رسیده است و محوطه‌سازی آن نیز با دقت و سرعت در حال اتمام است و ان‌شاالله در هفته سلامت با حضور مقامات کشوری افتتاح می‌شود.
وی ادامه داد: کادر درمانی بیمارستان امام هادی (ع) دیّر جذب‌شده‌اند و با افتتاح بیمارستان پزشکان متخصص در این بیمارستان مشغول ارایه خدمت به همشهریان خوب دیّری و مراجعه‌کنندگان خواهند بود.
حیدری یادآور شد: بیمارستان دیّر دومین بیمارستانی است که به‌وسیله وزارت بهداشت در جنوب استان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود که این خود نشان از توجه مسئولین نظام به مناطق محروم کشور است.

گفتنی است که استاندار بوشهر نیز از بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر بازدید نموده و اخرین شرح وضعیت این مرکز درمانی را از مسئول راه اندازی بیمارستان جویا شده است.

 

عکس: عباس صفایی 

 

 

۱۸۱A5002 ۱۸۱A4982 ۱۸۱A4980 ۱۸۱A4958

نظرات

  1. محمد says:

    همین حالا با تمام ظرفیت افتتاح کنید
    جمعیت شهرستان ۷۱۰۰۰نفر میباشد
    ۵۸تخت واقعا ناچیز است

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن