بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40790
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 29 فروردین 96 2:13 ق.ظ

کالای خرده ته لنجی که بین شهرستان عسلویه و کنگان جابجا میشود نباید به عنوان کالای قاچاق محسوب و توقیف گردد

اختصاصی ثلاث- رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان خواستار جابجایی کالای خرده ته لنجی بین کنگان و شهرستانهای همجوار همچون عسلویه وجم بصورت آزاد و بدون دغدغه خاطر گردید زیرا اگر این جابجایی نباشد باید بازار تعطیل کرد.

به گزارش ثلاث، قبل از ظهر امروز، نشست مشترکی میان رضا بحرینی پور رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان کنگان و عیسی کرمی، رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان برگزار شد.

محور گفتگوی این جلسه اقتصاد مقاوتی، تولید و اشتغال بود.

یکی از خروجی های این نشست در خصوص موضوع کالای ته لنجی و ملوانی بود که مقرر شد توسط اتاق اصناف و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان کنگان در نشستی که با فرماندار کنگان خواهند داشت، این مسئله نیز مطرح و پیگیری شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان، رابطه مستقیم کالای ته لنجی را با رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال متذکر شد و تاکید کرد: ته لنجی باید قانونمند شود تا کسبه از بلاتکلیفی رهایی یابند.

 کرمی گفت: ما که شغلی برای بومیان(مرزبانان) این منطقه تدارک ندیدیم، لااقل آنان را از شغل سنتی آبا واجدادیشان محروم نکنیم . باید تدبیری اندیشید تا کاسبان این بندر با خیالی آسوده امرار معاش کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان خواستار حمایت جدی مسولین امر در این راستا شد و با تقدیر از نیروی انتظامی کنگان خواهان حمایت بیشتر این قشر در جابجایی کالای ته لنجی بصورت خرده  درون شهر وبرون شهری  شهرستانهای همجوار عسلویه و کنگان گردید.

 در این نشست انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان کنگان جهت جمع آوری کالاهای دسته دوم و غیر استاندارد که به نوعی با بهداشت مردم سر و کار دارد، از اتاق اصناف شهرستان درخواست ورود جدی در این موضوع را نمود.

رئیس اتاق اصناف طی این جلسه در خصوص رونق کسب و کار، راهکارهایی را پیشنهاد داد و مقرر گردید که این راهکارها را در نشست با فرماندار نیز مطرح کرده و جهت عملی کردن آن گام موثر برداشته شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن