بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40818
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 2 اردیبهشت 96 9:02 ق.ظ

حکم ریاستِ سرپرست بیمارستان امام خمینی کنگان ابلاغ شد

ثلاث- دکتر حسن حیدری یک سال و ۴ ماه به عنوان سرپرست بیمارستان کنگان منصوب بود و از این پس با حکم رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به عنوان رئیس این مرکز درمانی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش ثلاث، آذر ماه سال ۱۳۹۴ بود که دکتر حسن حیدری به عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان منصوب شد.

دکتر علیرضا رئیسی که خود از مدیران پرتلاش و محبوب استان به حساب می آید و چندی پیش نیز به عنوان یکی از معدود مشاوارن وزیر بهداشت و درمان منصوب شده است، اکنون طی حکمی، ابلاغ ریاست دکتر حسن حیدری در بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان را صادر کرده است.

دکتر حسن حیدری یک سال و ۴ ماه به عنوان سرپرست بیمارستان کنگان منصوب بود و از این پس با حکم رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به عنوان رئیس این مرکز درمانی فعالیت خواهد کرد.

فروردین سال ۹۶ برای دکتر حسن حیدری مسئولیتی جدید  نیز در پی داشت. وی که تمام تلاش خود را در پیاده کردن دستورات وزارت بهداشت و درمان به خصوص طرح تحول نظام سلامت( به عنوان یکی از بزرگ ترین طرح های تاریخ این وزارتخانه) بکار بسته بود و از این راه میزان رضایتمندی مردم جنوب استان بوشهر و در کل مراجعین به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان و زیر مجموعه های آن را به شکل نسبی در مقایسه با زمان قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت افزوده بود، با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر( با حفظ سمت قبل) به عنوان مسئول راه اندازی بیمارستان جدید امام هادی(ع) شهرستان دیر منصوب شده است.

همه این فعالیت ها در حالیست که کلینیک های تخصصی کوثر (در کنگان) و رازی ( در دیر) با حجم وسیع خدمت رسانی به مردم جنوب استان، زیر مجموعه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان و تحت ریاست دکتر حسن حیدری اداره می شود.

با همت و پشتکاری که در دکتر حیدری وجود دارد، قطعا پاسخ اعتماد مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و مردم قدردان و ولایتمدار جنوب استان بوشهر را به شکل احسن خواهد داد.

یادمان نرود که در هر مجموعه ای ممکن است یک سری مشکلاتی مانند محدود و معدود بودن منابع مالی و انسانی وجود داشته باشد؛ البته دلایل دیگری نیز وجود دارد که می توان در یک شهرستان با همت همه مسئولین آنجا، مشکلات را به کمترین میزان خود برساند.

به هر حال بهداشت و درمان از ان جمله مقوله هاییست که همه اقشار جامعه خواسته یا ناخواسته و از بدو تولد تا زمان مرگ با آن مواجه هستند.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن