بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40820
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 2 اردیبهشت 96 9:33 ق.ظ

رئیس شورای اسلامی بنک خواستار شد:

موزه تاریخی و مردم شناسی شهر بنک تاسیس شود

ثلاث- رئیس شورای اسلامی شهر بنک گفت ایجاد موزه مردم شناسی در شهربنک وحفظ آثار و بناهای تاریخی را یکی از مهم‌ترین مطالبات و دغدغه های شهروندان دانستند.

به گزارش ثلاث، نشست مشترک رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بنک در محل آموزش و پرورش برگزار شد.

 

در این نشست ابتدا علی هوشیار رئیس شورای اسلامی شهر بنک ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش بخاطر همکاری با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی یکی از خواسته های مردم شهر را ایجاد موزه مردم شناسی در شهربنک عنوان نمود وحفظ آثار و بناهای تاریخی را یکی از مهم‌ترین  مطالبات و دغدغه های شهروندان دانستند.

در ادامه حسین صفایی شهردار بنک ضمن تشکر از تعامل مدیر آموزش و پرورش جناب آقای شاکر محسین با شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک، خواستار تأسیس موزه تاریخی و مردم شناسی شهر با حفظ مالکیت  عرصه و اعیان مدرسه قدیمی دکتر شریعتی مربوط به آموزش و پرورش  شد.

 

شاکر محیسن مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان ضمن تشکر از تلاشهای شهرداری و شورای اسلامی بنک، قول مساعدت و پیگیری و همراهی در جهت محقق شدن راه اندازی موزه مردم شناسی شهر بنک در چهار چوب توافق نامه مشترک دادند که پس از طرح موضوع در شورای آموزش و پرورش و موافقت سازمان مربوطه در این خصوص همکاری نماید.

IMG_20170422_085344

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. محمد says:

    ما در استان اقای کولیوند را داریم که ایشان یک خانه قدیمی بوشهری را خریداری و بازسازی کردند و به نام خاتمی در خیابان انقلاب معروف میباشد
    از ایشان که مسلط به معماری بوشهری هستند بخواهید تا طراحی خوبی طبق معماری بوشهری انجام دهند وساختمان موزه از ساختمانی فاخر استفاده کنید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن