بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40846
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 3 اردیبهشت 96 2:50 ب.ظ

درخشش ورزشکاران پتروشیمی جم در چهارمین المپیاد ورزشی آتش نشانان شرکت ملی صنایع پتروشیمی

ثلاث- تیم پتروشیمی جم در بخش انفرادی صاحب دو عنوان دومی و یک عنوان سومی و در بخش تیمی با بدشانسی و اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم سوم، عنوان چهارم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، چهارمین المپیاد ورزشی یادواره شهدای آتش‌نشان پلاسکو با حضور ۱۸ تیم از سراسر کشور به میزبانی پتروشیمی بندر امام در ماهشهر برگزار شد.
در طی ۳ روز، تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها شامل ۸ تیم مستقر در منطقه ماهشهر، ۵ تیم از منطقه عسلویه و ۵ تیم دیگر از مجتمع‌های پتروشیمی اراک، ایلام، لرستان و کرمانشاه با هم به رقابت پرداختند که تیم پتروشیمی جم در بخش انفرادی صاحب دو عنوان دومی و یک عنوان سومی و در بخش تیمی با بدشانسی و اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم سوم، عنوان چهارم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
در بخش انفرادی و در آیتم حمل مصدوم احسان امینی به مدال نقره،  در آیتم دوی ۱۵۰۰ متر احمد فرود به مدال نقره و هادی خوبیاری مدال برنز را از آن خود کردند.
در بخش تیمی، تیم مقتدر پلیمر کرمانشاه با ۱۵۴/۵ امتیاز به مقام قهرمانی ، پتروشیمی بندر امام با ۱۳۱/۵ امتیاز به مقام دوم، پتروشیمی پازارگاد با ۱۲۶ امتیاز به مقام سوم و تیم پتروشیمی جم با ۱۲۵ امتیاز به مقام چهارم دست یافتتند.
اعضای تیم پتروشیمی جم را  احسان امینی، احمد فرود، هادی خوبیاری، سعید امیری، مسعود حیدریان، منصور جعفری، داود گیل نیرنگ(مربی)، مهدی سلیمانی(سرپرست) با همراهی سعید پورتقی راستگو مقدم تشکیل می دادند. 
 بر اساس این گزارش، این دوره از مسابقات در دو مرحله علمی و عملیاتی انجام شد که مرحله علمی به‌صورت آزمون و بخش عملیاتی در ۶ بخش تخصصی برگزار گردید.
 این بخش‌ها شامل بالا رفتن از طناب، حمل مصدوم، دوومیدانی ۴ در ۱۰۰ متر، آب‌رسانی و اطفاء حریق، دوومیدانی ۱۵۰۰ متر و همچنین دو ۱۰۰ متر سرعت بود و شرکت‌کنندگان در این مراحل به‌صورت انفرادی و تیمی به رقابت پرداختند.
شایان ذکر است در اختتامیه این دوره از مسابقات مدیر منابع انسانی شرکت پتروشیمی جم مهندس نیک رفتار جهت اهداء جوایز  نیز حضور داشت.
درخشش-ورزشکاران-پتروشیمی-جم-در-چهارمین-المپیاد-ورزشی-آتش-نشانان-شرکت-ملی-صنایع-پتروشیمی
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن