بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40850
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 3 اردیبهشت 96 2:53 ب.ظ

برگزاری اولین المپیاد ورزش همگانی در شرکت پتروشیمی جم

ثلاث- المپیاد ورزش همگانی شرکت پتروشیمی جم در چهار رشته برای اولین بار در دفتر تهران و مجتمع پتروشیمی جم با حضور پرشور کارکنان آقا و خانم برگزار شد.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، مرحله اول المپیاد ورزشی همگانی شرکت پتروشیمی جم در چهار رشته در دفتر تهران برگزار گردید و نفرات برتر هر رشته مشخص شدند و سپس در مرحله دوم در چهار رشته در قسمت بانوان و آقایان در مجتمع  برگزار شد.
در این دوره مسابقه دارت بانوان در سالن رستوران بانوان برگزار شد و با شور و شوق زیادی از طرف بانوان کارمند شرکت ادامه یافت که در پایان شهره موظف، سرور مساح و نگار فلاحیان بیشترین امتیاز را از ۱۵ پرتاب خود بدست آوردند و به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. و به سه نفر از سایر شرکت کنندگان نیز به قید قرعه جایزه ورزشی اهدا گردید. داوری این دوره از مسابقات به عهده سمیه طاوسیان و فریبا مرادی بود.
در ادامه این دوره از مسابقات و به جهت شناسایی استعداد ها و رشد شطرنج بازان مسابقه شطرنج بین کلیه ی نیروهای شاغل در شرکت برگزار شد که این مسابقه در ۵ دور به روش سوئیسی به داوری مصطفی مقدم در محل رستوران پتروشیمی جم برگزار گردید و از بین ۱۴ شرکت کننده ی این مسابقات در نهایت حمید سالاری به مقام قهرمانی دست یافت و مصطفی محمدآبادی و علی ثابتی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. و به تمام نفرات شرکت کننده و عوامل برگزاری کتاب شطرنج از طرف امور ورزش و تربیت بدنی اهدا شد.
در ادامه این المپیاد ورزشی، مسابقه تنیس روی میز  که با استقبال خوبی از طرف شرکت کنندگان مواجه شد در سالن آپادانا واقع در شرک برگزار گردید، که ۱۶ نفر از پرسنل حاضر در شرکت از این مسابقات استقبال کردند. این دوره از مسابقات به صورت تک حذفی بود و امیر داوودی، سیدهاشم شریفی و اسماعیل مُکاری نژاد به ترتیب مقام های اول تا سوم را در رشته تنیس روی میز آقایان کسب کردند و به تمام نفرات شرکت کننده راکت پینگ پنگ اهدا شد. داوری و برگزاری مسابقات بر عهده  سیدرضا ادهم دوست و منوچهر اسدی بود.
مسابقه دارت این دوره از المپیاد نیز با استقبال خوب همکاران در سالن آپادانا برگزار شد که پس از برگزاری مسابقه از بین ۵۰ نفر از همکاران فتح الله زاهدیان، محمدرضا طحان پور و سیدعزیزالله لطیفی مقام های اول تا سوم مسابقات را از آن خود کردند و به سه نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه پرتابه دارت اهدا گردید. داوران و عوامل برگزاری مسابقات عابدی، اختلاط، قاسمی، شکوهی، زاهدیان و لطیفی بودند.
شایان ذکر است این دوره از مسابقات با برنامه ریزی و نظارت امور ورزش پتروشیمی جم برگزار شد و مسئول امور ورزش پتروشیمی جم به عنوان ناظر مسابقات بر حسن اجرای این دوره نظارت داشت.
برگزاری-اولین-المپیاد-ورزش-همگانی-در-شرکت-پتروشیمی-جم
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن