بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41058
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 8 اردیبهشت 96 5:40 ب.ظ

با هوشیاری پلیس کنگان، قاچاق ۳۲میلیاردی توقیف شد

ثلاث-در یک عملیات هماهنگ پلیسی سه انبار بزرگ نگهداری کالای قاچاق در شهر” کنگان” کشف شد

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر، فرمانده نیروی  انتظامی شهرستان کنگان گفت: در یک عملیات هماهنگ پلیسی سه انبار بزرگ نگهداری کالای قاچاق در شهر” کنگان” کشف و ۳۲میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف شد.
سرهنگ دوم “رهام رضایی” در تشریح جزییات بیشتر این عملیات اظهار داشت: درپی تشدید طرح های عملیاتی پلیس شهرستان کنگان به منظور مبارزه با قاچاق کالا و شناسایی قاچاقچیان حرفه ای ، پلیس از دستکاری و جعل اسناد واردات مقادیر زیادی برنج مطلع و تلاشهای هدفمند خودرا بر کشف این عمل مجرمانه متمرکز کرد.
وی اضافه کرد، در بررسی های بعدی مشخص شد یک شرکت معتبر و بزرگ مواد غذایی بر اساس مجوزی قانونی مقدار۶۶ کانتینر برنج را وارد و به ۴ استان مرکزی کشور انتقال داده است.
به گفته سرهنگ رضایی نماینده این شرکت با دستکاری و جعل اسناد و اوراق مجددا اقدام به واردات مقادیری برنج کرده و آنرا در انبارهای مختلفی نگهداری تا در فرصت مناسب به سایر نقاط کشور منتقل کند.
وی تصریح کرد: در یک عملیات منسجم و با حضور یگانهایی از پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان و همکاری پلیس آگاهی استان تعداد سه انبار محل نگهداری برنج های قاچاق در شهر کنگان شناسایی، حدود ۷۰۰ تن برنج به ارزش ۳۲ میلیارد ریال کشف شد.
به گفته این مقام انتظامی در این عملیات یک نفر متهم دستگیر که با قراری معادل ۴۱ میلیارد ریال روانه زندان شد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن