بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 11:48 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41098
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 10 اردیبهشت 96 0:28 ق.ظ

خط قرمزهایمان را فراموش نکنیم

تخریب روسای جمهور سابق و کنونی، تخریب نظام است

ثلاث- تخریب روسای جمهور سابق و کنونی از زمان مرحوم آیت الله رفسنجانی تا دکتر روحانی که در واقع ۲۸ سال از عمر انقلاب اسلامی را به خود اختصاص میدهد، به نوعی تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد و باید از آن اجتناب کرد.

اختصاصی ثلاث- مصطفی صفایی: نخستین جلسه مناظره داوطلبان ریاست جمهوری به پایان رسید و کاندیدا پاسخ سوالات مطرح شده، راهکارها و حتی انتقادهای خود را مطرح کردند.

 

سایت خبری تحلیلی ثلاث به نوبه خود ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات پیش رو اعلام میکند از هیچ کاندیدایی جانب داری نمیکند و نخواهد کرد زیرا سیاست ما استقلال و بی طرفی است؛ چنانچه مطلبی در کانال ثلاث در مورد انتخابات ریاست جمهوری درج شده یا خواهد شد، کپی از اخبار خبرگزاریهای کشوری میباشد.

لزوم انعکاس فعالیت های عام المنفعه دولت ها در رسانه ها

به عقیده ما کارهای عام المنفعه هر دولت را باید انعکاس داد . دولت ها در واقع وجهه نظام هستند که بخشی از عملکرد آن ها به شکل مستقیم یا غیر مستقیم بر اعتبار نظام تاثیرگذار است و لذا باید در انقادهای بعضا مخرب گونه از دولت های این نظام تجدید نظر کرد.

ولایتمدادی و مردمداری اصلی ترین ارکان اعتقادی ما می باشد.

با ذکر یک مثال موضوع را اندکی روشنتر میکنیم:

چنانچه ما دولت مرحوم آیت الله رفسنجانی و بعد از آن حجت الاسلام خاتمی، اقای احمدی نژاد، اقای روحانی و بعد از آن هر شخص محترم دیگری که بر سر کار می آید را از اساس تخریب کنیم یا به باد انتقاد تند و غیر منصفانه بگیریم و کل عملکرد آن را زیر سوال ببریم، در واقع نظام را تخریب کرده ایم و لذا خواسته یا ناخواسته تیشه به ریشه خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی زده ایم.

در کشور آمریکا، خط قرمزی بنام منافع و مصالح ملی وجود دارد

 در کشورهایی مانند آمریکا به عنوان دشمن، کارگزاران آن یک خط قرمز و یک حریم بنام منافع و مصلحت ملی دارند که تحت هیچ شرایطی از آن عدول نمیکنند و همواره جناح های سیاسی داخل کشور این اصل مهم را رعایت میکنند.

۲۸ سال ریاست جمهوری از آیت الله رفسنجانی تا حجت الاسلام روحانی بنام نظام است

۸ سال دولت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۸ سال دولت حجت الاسلام سید محمد خاتمی، ۸ سال دولت محمود احمدی نژاد و ۴ سال دولت حجت الاسلام حسن روحانی که در مجموع ۲۸ سال می شود. تخریب این دولت ها در هر دوره کم و بیش از طرف طیف مقابل انجام می شده است؛ با نگاهی منطقی به این ماجرا متوجه می شویم که این تخریب ها در واقع می تواند ۲۸ سال از عمر این نظام با برکت را دچار خدشه کند. به هر حال تمام روسای جمهور کشورمان زیر پرچم جمهوری اسلامی و برای مردم و با مشروعیت تمام خدمت کردند و لذا باید بدانیم، کی و کجا، چه چیزی را بر زبان می آوریم و یا منتشر می کنیم.

 بنابراین توصیه ما نیز اندکی تامل و دور اندیشی و مصلحت اندیشی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی که با زحمت و خون دل بدست آمده، است.

وحدت رمز پیروزی است

چنانچه ما فقط به تخریب یا انتقاد تند علیه روسای دولت هایمان بپردازیم در واقع مردم را نسبت به نظام ناراضی و بدبین خواهیم کرد و البته پیامد دیگر آن ایجاد تفرقه است و قطعا از سفارش اکید امام خمینی(ره)، بنیان گذار جمهوری اسلامی مبنی بر ” وحدت رمز پیروزی است” دور خواهیم شد.

نکته بعد؛ عقیده ما بر این است که تخریب امثال روسای جمهور سابق تا کنون و حتی اینده که لباس معمم بر تن داشتند و دارند، در واقع تخریب روحانیت است و مردم را در نهایت نسبت به لباس روحانیت بد بین خواهد کرد.

امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگر به اتحاد، همدلی، تعامل و هم فکری همه آحاد مردم برای توسعه بیشتر نیازمند است.

از همه دولت ها جای نقد وجود دارد، آن هم به تعداد فراوان، ولی نقد باید منصفانه و در چهارچوب باشد. تحت هر شرایطی نباید از خط قرمزها که همان آرمان های نظام و امام خمینی(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری است، عبور کنیم.

 

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن