بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41106
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 10 اردیبهشت 96 12:23 ب.ظ

مدیر آموزش و پرورش کنگان:

آموزش و پرورش محور توسعه شهری است

ثلاث- مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان گفت: محوری‌ترین و اساسی‌ترین بعد توسعه در هر شهر، آموزش و پرورش است.

شاکر محیسن درگفتگو با خبرنگار ثلاث، اظهار داشت: بزرگ‌داشت نام و یاد روز معلم در حقیقت گرامی‌داشت علم، دانایی و فرهیختگی است.

وی افزود: هرچه در این زمینه اهتمام لازم صورت گیرد بی‌تردید این راه برای کسانی که با عشق به خدمت به مردم می‌خواهند وارد این عرصه شوند، آماده می‌کنیم تا با عشق این مسیر را ادامه دهند.

مدیر آموزش و پرورش کنگان با بیان این که محوری‌ترین و اساسی‌ترین بعد توسعه در هر شهر، آموزش و پرورش است، عنوان کرد: مهمترین رکن توسعه شهری نیروی انسانی  پرورش یافته در ساختار آموزش و پرورش است لذا زمانی چرخ توسعه در هر شهر شتاب می یابد که مردم و مسئولین به آموزش و پرورش آن شهر عنایت و توجه خاصی نشان دهند.

وی با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش شهرستان  کنگان در سال گذشته، بیان کرد: با انجام برنامه‌های عملیاتی از جمله آموزش معلمان ابتدایی، تقویت تجهیزات در مدارس، برگزاری کلاس‌های کنکور و تقویتی در مدارس و استفاده از ظرفیت‌های دو حوزه‌ی علمیه در این شهرستان، توانسته‌ایم فصل جدیدی از خدمت را از طریق آموزش و پرورش کنگان به مردم این شهرستان ارائه کنیم..

محیسن با اعلام برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان کنگان در هفته معلم گفت: در ۱۱ اردیبشهت با شروع هفته معلم، هم‌زمان از جانبازان فرهنگی و ۱۲۰ نفر از معلمان بخش مرکزی با حضور بخشدار و شوراهای روستایی تجلیل به عمل می‌آید..

وی از دیدار معلمان نمونه شهرستان با امام جمعه کنگان خبر داد و افزود: تجلیل از معلمان سه مدرسه‌ی دبیرستان شهید عبدی بنک، دبیرستان فرزانگان متوسطه اول و مدرسه ابتدایی ۱۳ آبان سیراف توسط فرماندار کنگان، غبار روبی از شهدا و متوفیان فرهنگی در شهر کنگان، بنک و سیراف، قرائت زیارت عاشور توسط معلمان در سالن اجتماعات خانه معلم، پیاده‌روی فرهنگیان و تجدید میثاق با شهدای گمنام شهر کنگان از دیگر برنامه‌های هفته مقام معلم در سطح شهرستان کنگان است.

مدیر آموزش و پرورش کنگان با تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی و عیادت از بیماران فرهنگی، تصریح کرد: در پایان هفته مقام معلم، برنامه‌ای شکوهمند جهت تکریم مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه شهرستان با همکاری شورا و شهرداری شهر کنگان در پارک خلیج فارس این شهر برگزار می‌شود./زینب تجمع

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن