بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41210
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 11 اردیبهشت 96 10:54 ب.ظ

توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی در نشست با نماینده جنوب استان انجام شد

تبیین نقشه راه حوزه سلامت استان بوشهر تا افق سال ۱۴۰۴

ثلاث- رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست مشترک با نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، نقشه راه حوزه سلامت استان تا افق سال ۱۴۰۴ را تبیین کرد.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال خبری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این نشست، استراتژی‌های عمده نظام سلامت استان، شاخص‌های عملکردی درمان استان از سال ۹۵-۹۲، تغییر بار بستری در فاصله سال‌های ۹۵-۹۲، مقایسه تخت‌های ویژه استان از ۹۵-۹۲، محاسبه تخت‌های موردنیاز تا افق ۱۴۰۴ را تبیین کرد.
دکتر علیرضا رئیسی برآورد تعداد تخت‌های موردنیاز به تفکیک شهرستان‌های استان، قطب‌بندی درمان استان و مبانی آن، شاخص‌های درمانی قطب، سهم ارایه کنندگان خدمت تا افق ۱۴۰۴، تعداد نیروی موردنیاز استان به تفکیک شهرستان تا افق ۱۴۰۴ در هفت گروه، سیمای کلی درمان استان در سال ۹۲،۹۵ و ۱۴۰۴، خدمات نوین تا افق ۱۴۰۴، جهت‌گیری نظام سلامت استان در مدیریت بحران و چشم‌انداز قطب‌های سه‌گانه بر اساس نقشه راه حوزه سلامت استان تا افق تا سال ۱۴۰۴ را نیز تبیین کرد.
افق روشنی پیش روی حوزه سلامت استان بوشهر است
نماینده مردم کنگان، جم، دیر و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: افق روشنی پیش روی حوزه سلامت استان بوشهر است.
سکینه الماسی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت گامی بزرگ در حوزه سلامت کشور است و از افتخاراتی است که در دولت تدبیر و امید به تحقق پیوست.
وی تصریح کرد: نقشه راه حوزه سلامت استان تا افق تا سال ۱۴۰۴ بر اساس کارشناسی دقیقی صورت گرفته است و باید همه مسئولین در اجرای دقیق آن متعهد شوند.
نماینده مردم کنگان، جم، دیر و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این برنامه‌ریزی دقیق دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باید به‌عنوان سرلوحه کاری بقیه دستگاه‌ها نیز قرار گیرد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن