بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41330
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 10 اردیبهشت 96 2:17 ب.ظ

نایب قهرمانی تیم دو و میدانی پتروشیمی جم در مسابقات قهرمانی کارگران کشور

ثلاث – درخشش تیم دو و میدانی پتروشیمی جم در مسابقات قهرمانی کارگران کشور با ۵ مدال رنگارنگ و عضویت احمد فرود، هادی خوبیاری و علی قاسمی به عنوان بازیکن، مهدی ظفرآبادی به عنوان مربی و حمید نوروزی به عنوان سرپرست از پتروشیمی جم به اردوی تیم ملی کارگری کشور.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در پنجمین دوره ی بازی های جهانی لتونی ٢٠١٧ در دو  بخش آقایان (١٠ ماده شامل ١٠٠متر،٢٠٠متر،۴٠٠متر،٨٠٠متر،١۵٠٠متر،۵٠٠٠متر،۴٠٠متربامانع، پرتاب دیسک،پرتاب وزنه،پرش طول) و بانوان (٩ماده  شامل  دو های ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰، ۱۵۰۰ ، ۴۰۰ با مانع ، پرتاب وزنه ، پرتاپ دیسک و پرش طول ) در مشهد مقدس برگزار شد. 
تیم دو میدانی پتروشیمی جم متشکل از احمد فرود، مهدی خوبیاری، مهدی ظفرآبادی، علی قاسمی، محمد قائدزاده به عنوان بازیکن و حمید نوروزی به عنوان سرپرست با همراهی رحیم لطفی از اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی  به عنوان نماینده استان بوشهر که با یک مدال طلا و چهار برنز و کسب ۳۰ امتیاز تیمی به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.
در این دوره از مسابقات که با درخشش بازیکنان تیم پتروشیمی جم همراه بود نمایندگان شایسته این شرکت با نتایجی که کسب کردند به عضویت تیم ملی کارگران جمهوری اسلامی ایران نیز درآمدند و علاوه بر کسب مدال های رنگارنگ به عنوان بهترین تیم مسابقات از لحاظ نظم تیمی و البسه شناخته شد و این مهم تحسین رئیس فدراسیون ورزش کارگری و رئیس انجمن دو و میدانی کارگران کشور را در پی داشت.
در مجموع این دوره از مسابقات در بخش آقایان ۸۰ ورزشکار در قالب۲۰ تیم از استان های مختلف کشور حضور داشتند که هر تیم متشکل از ۵ ورزشکار و یک سرپرست بود که ورزشکاران می توانستند در دو رشته این دوره از مسابقات شرکت نمایند. 
بر اساس اعلام انجمن دو و میدانی فدراسیون کارگری احمد فرود، هادی خوبیاری و علی قاسمی به عنوان بازیکن، مهدی ظفرآبادی به عنوان مربی و حمید نوروزی به عنوان سرپرست از تیم پتروشیمی جم به اردوی تدارکاتی تیم دو و میدانی کارگران کشور که در اردیبهشت ماه سال جاری در شیراز برگزار می شود دعوت شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، بر اساس اعلام رئیس انجمن دو و میدانی کارگران کشور، ورزشکاران و مربیانی حق شرکت در این دوره از مسابقات را دارند که بیمه شده اصلی و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی باشند.
 و از تاریخ بیمه آنها حداقل ٣ ماه سپری شده باشد. همچنین ورزشکارانی که طی ٣ تا ۴ سال اخیر در مسابقات رسمی در قالب تیم های ملی در مسابقات آسیایی و جهانی حضور داشته اند نمی توانند در بازی های جهانی کارگری شرکت کنند.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن