بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41392
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 22 اردیبهشت 96 8:25 ب.ظ

امام جمعه کنگان؛

کاندیدای ریاست جمهوری دستورات رهبری را نصب العین قرار دهند

ثلاث – امام جمعه کنگان استان بوشهر گفت: کاندیدای ریاست جمهوری فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در باره انتخابات و توصیه های معظم له را نصب العین قرار دهند.

 به گزارش ثلاث :  حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کنگان افزود : حل مسائل اقتصادی و توجه به معیشت مردم، خودنمایی استقلال ملی و عظمت ملت در اظهارات کاندیدا، حفظ امنیت ملی و آرامش کشور مهمترین توصیه های رهبر حکیم انقلاب به شش نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.
وی با تبیین نقشه ها و برنامه های دشمن برای مخدوش کردن انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه داد: برهم زدن امنیت کشور و ایجاد فتنه، ایجاد خلا در معیشت و اقتصاد مردم و از بین بردن اصل نظام برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دشمن است که به فضل الهی با درایت رهبری معظم انقلاب و بصیرت و حضور همیشگی مردم در صحنه این توطئه ابتر خواهد ماند.
وی به فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب در دیدار با معلمان و فرهنگیان گفت: یکی از گلایه های مقام معظم رهبری در این دیدار اجرایی شدن سند تحول آموزش و پرورش و انتقاد پذیرش سند ۲۰۳۰ سازمان ملل و یونسکو از جانب مسئولان کشور بود.
محمودی، با تبریک نیمه شعبان میلاد با سعادت امام زمان (عج) گفت: امام زمان (عج) موعود امم، منجی بشریت و مصلح کل است و امروز همه منتظران باید با تقوا و پرهیزکاری و اقامه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زمینه ظهور حضرت را فراهم کنند.
امام جمعه کنگان بیان کرد: صاحبان کرسی، منبر و خطابه بایستی ضمن معرفی امام زمان (عج)، وظایف منتظران در عصر غیبت را تشریح و برای مردم بازگو کنند.
محمودیبه موضوع گرانی زمین درشهر کنگان و مشکلات جوانان دراین زمینه اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان، خیران و مردم باید زمینه اشتغال و حل مشکل مسکن جوانان را فراهم کنند.
وی افزود: سیر صعودی و بی رویه قیمت زمین در کنگان یکی از موانع جدی در خانه دار شدن جوانان و اقشار ضعیف است که باید دستگاه های مسئول با کمک مردم این مشکل را حل کنند.
ابوذر حسین پور

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن