بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 11:48 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41442
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 26 اردیبهشت 96 3:06 ب.ظ

نماینده جنوب استان بوشهر؛

رشد دو برابری بهداشت و درمان در جنوب استان

ثلاث – نماینده جنوب استان بوشهر این اتفاق بزرگ را به مردم زحمتکش شهرستان دیر تبریک گفت و از زحمات تلاشهای فرمانداران، نمایندگان و مدیران قبل که در جهت شروع به ساخت این بیمارستان تلاش کرده بودن هم تشکر نمود.

نماینده جنوب استان بوشهر در افتتاح بیمارستان امام هادی دیر با اینکه ۴دهه از عمر بابرکت این نظام مقدس میگذرد و حال شاهد تحقق وعده و آرزو دیرینه مردم شریف دیر که ساخت و تکمیل این بیمارستان بود، هستیم از زحمات تمام مسئولین اهم از استانی کشوری و همچنین از وزیر با تدبیر و باکفالت دولت تدبیر و امید و هیات محترم همراه برای افتتاح بیمارستان امام هادی دیر قدردانی کرد.
الماسی در ادامه سخنان خود این اتفاق بزرگ را به مردم زحمتکش شهرستان دیر تبریک گفت و از زحمات تلاشهای فرمانداران، نمایندگان و مدیران قبل که در جهت شروع به ساخت این بیمارستان تلاش کرده بودن هم تشکر نمود.
نماینده شهرهای جنوبی بوشهر بیان کرد که امروز حاضرم صادقانه شهادت دهم جهادی که این دولت در حوزه توسعه زیر ساخت های بهداشت درمان، حوزه سلامت و بیمه همگانی در طی این چهار سال در کشور علی الخصوص در استان بوشهر صورت گرفته جای دست مریزاد دارد و باید قدردان آنان بود.
الماسی خطاب به مدیران درمان استانی خود بیان کرد که به عنوان زبان گویای مردم از تلاشهای عزیزان بهداشت درمان استان جناب آقای رئیسی و همه همکارانشان مراتب قدر شناسی و تشکر را دارند وی به صورت قاطع اعلام کرد در این چهار سال در همه حوزه های مربوط به بهداشت و درمان در حوزه جنوب استان رشد حداقل دو برابری را شاهد بودیم.
الماسی بیان کرد که توسعه ایران در گرو توسعه منابع انسانی کشور است و امروز مایلم صادقانه بگویم ای کاش همه مدیران استان بوشهر به اندازه حوزه بهداشت و درمان توسعه و از پیشرفت ظرف چهار سال برخوردار میشدند.
الماسی نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی که به همراه وزیر بهداشت بیمارستان امام هادی دیر را افتتاح کرد در آخر صحبت های خود ایجاد دانشکده دارو سازی، ایجاد مرکز مدیریت بحران و فوریت های پزشکی در جنوب استان بوشهر، اورژانس هوایی، توسعه بیمارستان کنگان و تجهیز زیر ساختهای مراکز بهداشتی و درمانی در کل حوزه انتخابیه را از مطالبات مهم و نیازهای اساسی حوزه خود دانست و اشاره کرد برای تحقق آنان تا آخر پیگیر خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن