بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41499
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 28 اردیبهشت 96 11:19 ب.ظ

شهردار کنگان در گفتگو با ثلاث خبر داد:

کمربندی کنگان در خردادماه بهره برداری می شود

ثلاث- شهردار کنگان از راه اندازی کمربندی کنگان به طول ۸ کیلومتر در خرداد ماه خبر داد.

اکبر پاریابی شهردار کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: از امروز عملیات نصب گاردریل( جدا کننده مسیر) وسط جاده کمربندی کنگان آغاز شده است.

وی علت اصلی راه نیفتادن کمربندی کنگان از پایان سال ۹۵ تا کنون را همین موضوع  نصب نبودن گارد ریل و ایمنی آن عنوان کرد و افزود: انتظار داریم کمربندی کنگان در اواسط خردادماه به بهره برداری برسد.

شهردار کنگان گفت: کمربندی کنگان به علت کامل نبودن فاز آخر کل پروژه که در شهرستان دیر قرار دارد، تا شهدای گمنام شهر بنک مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد و از آنجا به سمت قبل از پلیس راه مرتبط می شود.

پاریابی با اشاره به این مطلب که پروژه کمربندی در شهر کنگان به طول ۸ کیلو متر است، اظهار داشت: با راه اندازی کمربندی کنگان بار ترافیکی سطح شهر کاهش خواهد یافت.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. نادر رضایی says:

    باسلام.
    شهردادر محترم یک نظر هم به شهرک قائم یک داشته باش . یک خیابان اصلی که ازکنار دیوار جهاد کشاورزی رد میشه و فرعیهای شهرک آسفالت نیستن اگر فرعی آسفالت نمیشه اون خیابان اصلی آسفالت کنید ممنون از شما

  2. شهروند كنگانى says:

    اقاى پاریابى خسته نباشید متشکریم که دارید به مبلمان شهرى و آسفالت هاى خیابان هاى اصلى از جمله ورودى شهر رسیدگى میکنید/ لطفاً سیماى شهر رو زیبا تر کنید مردم مظلوم کنگان حداقل مستحق این هستند / متشکر که اسفالت ورودى شهررو درست کردید اگر تداوم داشته باشه این حرکات خوبه

  3. ناشناس says:

    خدا لعنت کنه هر شخص یا سازمانی که تاکنون باعث تآخیر در افتتاح این مسیر شده وچه فرسایشی که دراین مدت چندین سال به روح وجان مردم بویژه کسانی که توقفی در کنگان نداشته و برای رسیدن به مقصد ناچار به عبور از این مسیر هستند وارد شده وزیانهای جانی و مالی هنگفت از تصادف و استهلاک خودروها در ترافیک موجود گرفته تا افزایش سوخت بنزین و غیره… واقعا چه مسؤلان بیخیال و بی تعهد و چه مملکت بیصاحب..

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن