بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41601
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 1 خرداد 96 0:51 ق.ظ

فرماندار کنگان؛

منتخبان شوراهای اسلامی شهرهای کنگان مشخص شدند

فرماندار کنگان استان بوشهر گفت: با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای کنگان، بنک و سیراف منتخبان شوراهای این شهرها مشخص شدند.

عبدالنبی یوسفی روز یکشنبه در گفت وگو با ثلاث افزود: در شهر کنگان از مجموع آرای ماخوذه مرتضی منصوری با چهار هزار و ۵۷۴رای، عیسی کرمی چهار هزار و ۳۸۲رای، اصغر پاریابی سه هزار و ۹۹۱رای، نادر احمدی سه هزار و ۷۲۴رای، خلیل غلامی سه هزار و ۷۰۵رای، فاطمه دیانی سه هزار و ۳۵۳رای، طاها دشتی مطلق سه هزار و ۱۹۱رای به عنوان اعضای اصلی شورای این شهر برگزیده شدند.

وی اضافه کرد: همچنین زینب مختارپور با ۲هزار ۸۹۵ رای، الیاس محمدی ۲هزار ۸۷۹ رای، رضا شعبانی ۲هزار و ۸۵۹رای، زهرا نوری ۲هزار و۸۵۷ رای و باقرعباس پوربا ۲هزار ۷۲۸رای به عنوان اعضای علی البدل شهرکنگان منتخب مردم هستند.
یوسفی بیان کرد: همچنین در شهر بنک نیز علی هوشیار با سه هزار و ۴۶۶رای، عبدالله عبدالهی ۲هزار و ۳۰۳رای، عباس حاجیان ۲هزار و ۲۰۷رای، عبدالحسین عسکری شریفی ۲هزار و ۱۰۰ رای، علی رحیمی ۲هزار و ۳۰ رای به عنوان اعضای اصلی و ابراهیم فرخنده پی ۲هزار و ۲۵رای، سید اصغر حسینی یکهزار و ۷۶۹رای، ابراهیم زارعی یکهزار و ۳۱۲رای به عنوان اعضای علی البدل برگزیده شدند.
وی بیان کرد: در شهر سیراف نیز طالب آهار با ۲هزار و ۱۲۲رای، غلامرضا مقصیدی یکهزار و ۷۷۸ رای، حسین روشن یکهزار و ۷۷۹رای، علی اکبر کمالیان یکهزار و ۶۳۵رای، غلامعباس علیزاده ۷۰۵رای به عنوان اعضای اصلی و حجت جنگجو با ۶۲۶ رای، علی محرمی ۵۵۵ رای و علیرضا عبدالله زاده ۵۴۷رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر سیراف منتخب مردم هستند.
فرماندار کنگان با تقدیر از حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای گفت: از ۶۵هزار واجد شرایط رای دادن در شهرستان کنگان ۴۵هزار نفر معادل ۷۱درصد مردم این شهرستان در انتخابات شرکت کردند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن