بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41619
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 3 خرداد 96 7:16 ب.ظ

مردم شهرستان دیر صبر و حوصله کنند؛

دکتر رئیسی: ۹ پزشک متخصص تا پایان سال به بیمارستان امام هادی شهرستان دیر اختصاص می دهیم

ثلاث- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر وعده داد: مردم شهرستان دیر صبر و حوصله کنند، ۹ پزشک متخصص تا پایان سال ۹۶ به بیمارستان امام هادی(ع) دیر اختصاص می دهیم.

 

ثلاث- بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر یکی از بزرگ ترین پروژه های وزارت بهداشت و درمان در استان بوشهر است. این پروژه در راستای گسترش زیر ساخت های درمان استان در شهرستان دیر احداث شد.

این بیمارستان در دو طبقه و با مساحت ۷ هزار و ۳۰۰ مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع دارای بخش‌های اورژانس، داخلی، مراقبت‌های ویژه، جراحی زنان و مردان، داخلی مردان و زنان، اطفال، رادیولوژی، زنان و زایمان، تصویربرداری، نوزادان، آزمایشگاه و… است.

این مرکز درمانی دارای دو اتاق عمل با تجهیزات کامل است.

اعتبار این پروژه بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان و از محل اعتبارات وزارت بهداشت درمان و  همچنین همکاری و مساعدت بسیار خوب سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (وزارت نفت) تامین شده است.

برای تجهیز بیمارستان ۵۶ تخت‌خوابی امام هادی (ع) شهرستان دیر از برندهای معتبر و سرشناس استفاده‌شده است.

این بیمارستان به لحاظ مقاومت مصالح از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و سازه‌های آن به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که در صورت افزایش تخت‌های بیمارستان در آینده بتواند جوابگو باشد.
تجهیزات و امکاناتی که در این بیمارستان نصب‌شده‌اند، همگی از برندهای سرشناس است و توان پشتیبانی از چندین برابر ظرفیت فعلی را دارد.
بیمارستان شهرستان دیّر، دومین بیمارستانی است که به‌وسیله وزارت بهداشت در جنوب استان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود که این خود نشان از توجه مسئولین نظام به مناطق محروم کشور دارد.
بیمارستان ۵۶ تختخوابی دیر از قدیمی ترین خواسته های مردم شهرستان دیر بود که طی سالیان قبل بارها بنا به دلایلی، عملیات بهره برداری آن به تعویق افتاده بود.

پر واضح است که انسان از بدو تولد تا دم مرگ ممکن است به دوا و درمان نیازمند شود؛ حال، وجود مراکز درمانی در محدوده زندگی در موارد زیادی می تواند حتی حکم مرگ و زندگی را داشته باشد.

اکنون مردم این شهرستان خوشال از این رویداد بی نظیر، خوشحال از حسن توجه دولت به مناطق محرومی چون شهرستان دیر و امیدوار به آینده، شادی خود را با یکدیگر قسمت می کنند و از خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سپاسگزارند.

بطور قطع، دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز در ادامه، خدمات خود را در این مرکز درمانی گسترش خواهد داد و این وعده ایست که مسئولان دانشگاه به مردم دیر داده اند.

یکی از موضوعاتی که در روز افتتاح بیمارستان امام هادی( ۲۶ اردیبهشت) توسط دکتر رئیسی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در حضور وزیر بهداشت و درمان، مردم و مسئولین شهرستان دیر مطرح شد و از نگاه رسانه ها غافل ماند، مسئله پزشکان متخصص این مرکز درمانی بود.

 

۹ پزشک متخصص تا پایان سال به بیمارستان امام هادی شهرستان دیر اختصاص می دهیم

دکتر رئیسی در مراسم افتتاح بیمارستان امام هادی(ع) به مردم شهرستان دیر قول تامین ۹ پزشک متخصص برای این مرکز درمانی تا قبل از پایان سال ۹۶ داد.

مردم دیر صبر و حوصله کنند؛ وعده هایمان را عملی می کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در قبال این قول، از مردم منطقه دیر درخواستِ داشتن صبر و تحمل تا تحقق این وعده را کرد.

وی همچنین از مردم تقاضا نمود: “همچنان به مسئولین بهداشت و درمان استان، اعتماد داشته باشند و قطعا ما پاسخ این اعتماد را به نحو مطلوب خواهیم داد”

 —-

 خبرنگار: مصطفی صفایی

نظرات

  1. دانشجو says:

    ۱۵ سال گذشت تا افتتاح بشه ۱۵ سال هم نیازه تا تجهیز بشه به عمر ما که دیگه قد نمیده ان شاالله برا بچه هامون مفید باشه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن