بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41629
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 5 خرداد 96 1:30 ب.ظ

قربانی کردن شتر برای پیروزی دکتر روحانی در کنگان

ثلاث – قبل از ظهر امروز به همت یکی از شهروندان کنگانی مراسمی با عنوان شکرانه حضور مردم پای صندوق های رای و پیروزی مجدد دکتر روحانی، ( در میدان تره بار این شهر ) برگزار شد.

عبدالامیر خلیفات رئیس ستاد دکتر حسن روحانی در شهرستان کنگان ضمن تشکر مجدد از حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان کنگان پای صندوق های رای به خبرنگار ثلاث گفت: قبل از ظهر امروز به همت یکی از شهروندان کنگانی بنام علی صفایی، مراسمی با عنوان شکرانه حضور مردم پای صندوق های رای و پیروزی مجدد دکتر روحانی، ( در میدان تره بار این شهر ) برگزار شد.
وی ضمن تشکر ار صفایی، این حرکت را خودجوش عنوان کرد و افزود: این برنامه در ابتدا قرار بود همزمان با جشن پیروزی دکتر روحانی در دانشگاه پیام نور برگزار شود که شرایط زمانی و مکانی آن مورد تایید قرار نگرفت. پس از آن قرار شد برنامه قربانی کردن شتر در مجموعه ورزشی شهدای کنگان( ساحل محله کوزه گری) برگزار شود که آن هم بنا به دلایلی لغو شد.
خلیفات ابراز داشت: نهایتا آقای صفایی تصمیم گرفت که این مراسم را در میدان میوه و تره بار ( روبروی منطقه انتظامی) برگزار کند.
علی صفایی نیز در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: مراسم قربانی کردن دو شتر به میمنت حضور پر شور مردم شهرستان کنگان ( همگام با کل کشور) پای صندوق های رای، لبیک به ندای مقام معظم رهبری و پیروزی دکتر روحانی در انتخابات در میدان میوه و تره بار قدیمی که فضای بسیار بزرگ و محصوری دارد، برگزار نمودم.
وی افزود: این مراسم نیز در راستای نذری که داشته ام و برای مردم انجام داده ام.
در این مراسم معاونین فرماندار شهرستان، رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان و تنی چند از فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان نیز حضور داشتند.


نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن