بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41703
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 11 خرداد 96 1:34 ب.ظ

به بهانه تقدیری شایسته؛

چرا وزیر بهداشت از رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تقدیر کرد؟

اختصاصی ثلاث- وزیر بهداشت و درمان از رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بخاطر اجرای موفق ماموریت ویژه “طرح تحول نظام سلامت در استان” تقدیر کرد.

 

طرح تحول نظام سلامت در واقع بزرگ ترین برنامه و طرح در تاریخ بهداشت و درمان کشور است. این طرح با هدف ارائه خدمات بیشتر، کاهش پرداختی از جیب مردم و توسعه زیرساخت های درمانی در سراسر کشور از ۱۵ اردیبهشت سال ۹۳ آغاز شد.

در واقع می توان وزارت بهداشت و درمان را بخاطر اجرای موفق این طرح بی نظیر که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است، ستود( هر چند در این خصوص نقش بیمه ها و پرداخت به موقع معوقات بیمارستان ها نیز خیلی موثر است تا بار و فشار موجود را از روی مراکز درمانی دولتی بردارند).

در این راستا باید به ابزار و عوامل اجرایی این طرح بزرگ نیز اشاره کرد.

موثرترین ابزار و عوامل اجرایی طرح تحول نظام سلامت، دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور می باشند و در این راستا مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به مدیریت جناب آقای دکتر علیرضا رئیسی، عملکردی بسیار مطلوب و اثرگذار در تحقق اهداف عالیه این طرح داشته است.

در دوره ریاست دکتر علیرضا رئیسی در دانشگاه علوم پزشکی استان، شاهد توسعه بسیار خوب زیر ساختهای درمان در سطح استان بوده ایم.

با توجه به آمار موجود، عملکرد مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در سه سال گذشته برای توسعه زیر ساخت های درمان و تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت در استان، قابل تمجید و احترام است.

در همین خصوص وزیر، محترم بهداشت و درمان با توجه به عملکرد دکتر علیرضا رئیسی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی در تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت و توسعه زیرساخت های درمان در استان به پاس این همت و عزم والا، تقدیرنامه ای( سپاس نامه) را به ایشان تقدیم کرد و از تلاش و ماموریت وی ابراز رضایت کامل نمود.

….

جهت کسب اطلاع بیشتر راجع به طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر، به لینک زیر مراجعه کنید:

” بررسی آماری نتایج ۳ ساله طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر”

http://salas.ir/41457 

 

خبرنگار: مصطفی صفایی

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن