بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41758
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 14 خرداد 96 4:03 ب.ظ

بیش از ۸ هزار تصویربرداری ام آر آی با تعرفه دولتی طی یک سال در بیمارستان کنگان انجام شده است

ثلاث- ام آر آی کنگان از بی نظیر ترین خدمات وزارت بهداشت و درمان در منطقه است؛ این مرکز بیش از ۸ هزار تصویربرداری ام آر آی با تعرفه دولتی طی یک سال در بیمارستان کنگان انجام شده است

ضمن عرض سلام و تسلیت بمناسبت سالگرد رحلت پیر و مرادمان، خمینی کبیر(ره)خدمت همه همشهریان عزیز.

  در خصوص MRI بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان موارد زیر جهت  اطلاع شهروندان گرامی اعلام میدارد.

بدون شک ارائه بهترین خدمات و تامین پیشرفته ترین تجهیزات درمانی از حقوق مردم شریف این خطه از خاک پاک جمهوری اسلامی ایران است.

در این راستا در سالهای گذشته با پیگیری همه مسئولین ارشد شهرستان و نمایندگان سابق و کنونی و نظر مثبت مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، اقدامات قابل توجهی در بیمارستان کنگان اتفاق افتاده است.

استقرار بیش از ۴۵ متخصص، افتتاح کیلینیک تخصصی کوثر با مراجعه روزانه ۵٠٠ نفر با تعرفه دولتی، انجام ۶٠٠عمل جراحی بصورت ماهیانه، بالاترین نرخ زایمان طبیعی استان در این بیمارستان، مراقبت و بهبودی بیش از ٣٠٠ نوزاد نارس در بخش NICU در کمتر از یکسال، مراجعه بیش از یک میلیون مراجعه کننده به بخشهای مختلف بیمارستان در سال٩۵ ، نتیجه این اقدامات بوده است.

در کنار همه خدمات ارائه شده در سال گذشته شاهد افتتاح اولین بخش MRI جنوب استان و استقرار بهترین و به روزترین دستگاه تصویربرداری( ام آر آی) در بیمارستان کنگان بودیم و از زمان راه اندازی تا کنون که قریب یک سال است، حدود٨٠٠٠ نفر مراجعه کننده به این بخش داشته ایم که بیش از ٩۵درصد مراجعین از خدمات کامل بهره مند شده اند. فقط کمتر از ۵ درصدِ مراجعین علیرغم انجام MRI فقط گزارش نهایی را دریافت ننموده اند.البته همه مراجعین از تعرفه دولتی برخوردار بوده و هیچ تعرفه آزادی برای آنها محاسبه نشده است.

تا مدتی قبل تعداد متخصصین رادیولوژی بیمارستان ٢ نفر بود که با اتمام طرح یکی از آنها (دکتر فریادرس) و علیرغم تلاش مسئولین دانشگاه جهت ادامه فعالیت دکتر فریادرس، ایشان با توجه به شرایط خودشان، مکان جغرافیایی دیگری را برای ادامه خدمت انتخاب نمودند.

تلاشها برای جذب متخصص جایگزین توسط ریاست بیمارستان و مسئولین دانشگاه در حال انجام است و امیدواریم در آینده ای نزدیک محقق شود.

 

وزارت بهداشت و درمان متولی سلامت در کشور است/ ورود برخی نهادها به مقوله درمان باعث ایجاد مشکلات جدی برای وزارت بهداشت شده است

همشهریان گرامی:

همانطور که مستحضرید، متولی سلامت در کشور، وزارت بهداشت و درمان میباشد ولی بعضی از نهادها به موازات وزارت بهداشت در مقوله سلامت وارد شده اند که بخاطر اتخاذ مقررات خارج از چهارچوب وزارت بهداشت، مشکلات جدی در امر خدمت رسانی وزارت بهداشت ایجاد کرده اند که در صورت لزوم در فرصتی مغتنم بصورت تفصیلی خدمت عزیزان تبیین خواهیم نمود.

آرزوی ما صحت و سلامتی و سربلندی تمامی ایرانیان پاکنهاد است.

امید که مثل همیشه پشتیبانمان باشید در امر خطیرمان.

روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره)کنگان

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. خورنگ says:

    سلام . اخه اینم شد عملکرد که خبریش می کنید

  2. بیمار says:

    واقعا متاسفم!!! یه MRI که دکتر نداشته باشه و جواب و گزارش ندن به چه دردی میخوره؟مسولین نباید قبل از رفتن دکتر به فکر یه جایگزین باشن؟برید ببینید روزی چند نفر mri انجام میدن ولی به دردشون نمیخوره.مسولینم فقط زحمت میکشن و میگن دکتر نداریم اگه گزارش میخواید برید برازجون انجامش بدید!!!!!!!

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن