بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41762
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 30 اردیبهشت 96 2:06 ب.ظ

مسابقات قرآنی ویژه میلاد امام عصر (عج) در پتروشیمی جم

ثلاث – مسابقات قرآنی ویژه میلاد امام زمان (عج) در پتروشیمی جم با حضور پرشور کارکنان و خانواده های آنان و داوری داوران بین المللی قرآن در شبستان امام جواد (ع) و سالن اجتماعات پتروشیمی جم برگزار شد.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، مسابقات قرآنی ویژه میلاد امام عصر(عج) جهت همکاران و خانواده های ایشان در بهمن ماه ۱۳۹۵ با اطلاع رسانی ازطریق پرتال سازمانی، پرتال فرهنگی روابط عمومی، برد های تبلیغاتی شرکت، چاپ و نصب بنر درشرکت پتروشیمی جم و ال سی دی های سازمان آغاز شد و ثبت نام آن از طریق مراجعه حضوری و برید سازمانی صورت پذیرفت.
در هفته پایانی اردیبهشت دومین دوره مسابقات اذان و قرآن با شرکت کارکنان و خانواده های آنان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخی نماینده دارالقرآن صنایع پتروشیمی در مجتمع های پتروشیمی پارس جنوبی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. 
در این مراسم حجت الاسلام شیخی در حضور کارکنان و خانوده های ایشان اظهار داشت: مسئولان و مدیران باید با ترویج قرآن شناسی نقش مهمی در توسعه قرآن خوانی و حفظ آن داشته باشند. 
وی با اشاره به افزایش تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در مقایسه با دوره های قبل افزود: بی شک فهم و درک مفاهیم قرآن و تدبر در آیات الهی از مهمترین شاخص های قرآن آموزی است.
بر اساس این گزارش: امور فرهنگی روابط عمومی تا پایان سال برنامه های قرآنی متفاوتی از جمله تفسیر قرآن کریم و برنامه ریزی برای اجرای مسابقات اذان و قرآن در نیمه دوم سال ۹۶ و همچنین مسابقات متنوع در حوزه قرآنی در پکیج پیشنهادی خود به مدیران ارشد اعلام داشته است، که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.  
شرکت‌کنندگان در چهار رشته حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان با هم به رقابت پرداختند که نفرات برتر راه‌ یافته به مرحله منطقه ای مسابقات قرآنی و اذان به شرح زیر می باشد
//
//
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن