بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41836
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 19 خرداد 96 3:55 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

حوادث تروریستی نمی تواند خللی در اراده ملت ایران وارد کند

به گزارش ثلاث در آئین نماز جمعه امروز؛ نمازگزاران کنگانی با سردادن شعارهایی جنایت اخیر تروریستی در تهران را محکوم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با محکوم نمودن جنایات کور تروریستی اخیر در تهران اظهار نمود: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب چنین حوادثی هیچ خللی در اراده ملت و مسئولان بوجود نخواهد آورد و این گونه حرکات کور ملت را در عزم خود مصمم تر می کند.
وی با تحلیل ابعاد این حادثه اظهار نمود: این حرکت کور نشان داد هدف اصلی تکفیری ها و داعشی ها ناامنی ایران اسلامی است.
محمودی با انتقاد از کسانی که مدافعان حرم را زیر سوال می بردند بیان کرد: اکنون این افراد فهمیده اند اگر نیروهای مستشاری ما در حلب و موصل و فلوجه نجنگند باید با داعش در مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل عظیم الشان جنگید.
امام جمعه کنگان اظهار نمود: عامل اصلی این جنایت تروریستی آل خبیث سعودی است و این ناامنی هدیه رییس جمهور منحوس آمریکا یعنی ترامپ به منطقه است.
وی با تاکید برر ضرورت هوشیاری و آمادگی کامل مردم و دستگاههای امنیتی و حفظ روحیه انقلابی گفت: امروز آنهایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تضعیف می کردند و دم از کاهش بودجه نظامی می زدند باید ارزش و اهمیت و ضرورت نیروهای نظامی و امنیتی و حمایت از آنها را بیشتر بدانند.
محمودی عنوان نمود: این اقدام کور تروریستی سبب شد ملت ایران ، نیروهای امنیتی و نظامی و سردار شجاع ما یعنی سردار سلیمانی با صلابت ریشه تکفیری ها و اربابانشان را در منطقه بخشکانند.
خطیب جمعه گفت: اکنون وقت آن رسیده همه آحاد مردم ، فعالان سیاسی ، قوای سه گانه بویژه دولتمردان پای صیانت از ارزشهای انقلاب و میراث امام امت و شهدا ایستادگی کنند و اجازه ندهند مسائل وقیحی چون تحقیر نهادهای مقدس نظام از جمله نهاد نماز جمعه ، چهارشنبه سفید یا سیاه و ولنگاری و بی عفتی به بهانه آزادی در کشور صورت گیرد.
محمودی در پایان با تبریک میلاد با سعادت کریم اهلبیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) ، ضرورت شناخت و معرفت به جایگاه و منزلت سبط اکبر پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و تاسی به سیره آن امام همام بویژه در رسیدگی به محرومین و نیز تبیین نرمش قهرمانانه امام دوم شیعیان جهان اظهار داشت: صلح امام حسن (علیه السلام) ضامن دوام و قوام اسلام بود.
• نمازگزاران کنگانی با سردادن شعارهایی جنایت اخیر تروریستی در تهران را محکوم کردند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن