بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41845
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 20 خرداد 96 7:42 ب.ظ

رییس هیئات افتا اهل سنت استان بوشهر ؛

پیام رییس هیئات افتا اهل سنت استان بوشهر در پی حملات تروریستی تهران

ثلاث – خلیل افرا : آن ها سبب سلب امنیت از کشورهای اسلامی شده اند چرا داعش و تیم های تروریستی برعلیه اسراییل قیام نمیکنند چرا وحدت ما و امنیت ما را نشانه میگیرند.

ثلاث – خلیل افرا : نزدیک به چهل سال است از پیروزی انقلاب اسلامی ایران میگذرد سرتاسر این کشور امنیت بوده است ملت شریف ایران با هر مسلک ومرام ومذهبی دارند مشغول پرستش عبادت خداوند هستند زیر پرچم اسلام ورهبریت امام راحل ورهنمود های مقام معظم رهبری حفظه الله مشغول اجرا وفرامین الهی بوده اند و همه معتقدند که از ضروریات پنجگانه حفظ نفس وجان آدمی است که نباید به آن کوچکترین صدمه ایی وارد آید.
مطابق حدیث پیامبر(ص)(کل المسلم علی المسلم حرام دمه وماله وعرضه)وخداوند میفرماید(من اجل ذلک کتبنا علی بنی اسراییل انه من قتل نفسا بغیر نفس فانما قتل الناس جمیعا ومن احیاها فکانما احیاالناس جمیعا)فعل شنین واقدام تیم های تروریستی که در روز چهار شنبه حملات انتحاری و وحشیانه در دو مکان مهم در تهران داشتند ۱_حرم مطهر امام(ره)و۲_ساختمان مجلس شورای اسلامی بود.
زائرین حرم امام بی گناه با دهان روزه وآن هایی که در مجلس شورای اسلامی هستند و تروریست به آن ها حمله کرده اند مشغول خدمت به مردم و رسیدگی به امورات نظام مقدس اسلام بوده است.
افعال مجرمانه این ها نه تنها بااسلام منافات دارد بلکه در نزد همه عاقلان و متفکران محکوم میباشد. این کوردلان و بی خبران از دین مذهب فاجعه ایی که در این دومکان بوجود آوردند این فجایع هیچ آیین و مسلک آسمانی به آن اجازه نداده است بگذرد از دین اسلام که سراسرش رحمت و انسجام است بلکه کلیه جوامع بشری هرگز اجازه ترور و انفجار را نمی دهند این ترور از اعمال ظالمین و ستمکاران سنگ دل که خداوند در یک برهه ایی از زمان به آن ها مهلت و فرصت میدهد سپس بنیاد آن ها از صفحه روزگار ریشه کن میگرداند خداوند میفرماید:(ولا تحسبن الله غافلا عما یعمل الظالمون انما یؤخرهم لیوم تشخص فیه الابصار) یا در جایی دیگر میفرماید:(و لا یحسبن الذین کفرو انما نملی خیرا لانفسهم انما نملی لهم لیزدادوا اثما)آن ها با حمله خود نشان دادند که بویی نبرده اند و هیچ ارتباطی با دین ندارند این اولین جنایت نیست طریقه آن ها همیشه همانطور که در کشورهای اسلامی مشاهده میکردیم سر بریدن و تخریب مساجد و مظاهر پیامبران و اماکن مقدسه بوده و هست.
اینها گروهی هستند که زنان وکودکان از دست آن ها جان سالم به در نبرده اند. فتاوای تکفیری باعث شده است که آن ها به کار خود ادامه بدهند حامی آن ها ایادی استکبار و صهیونیست است. صهیونیست هایی که جهان اسلام را مبدل به جنگ ها و قتل و کشتارها کردند. آن ها سبب سلب امنیت از کشورهای اسلامی شده اند چرا داعش و تیم های تروریستی برعلیه اسراییل قیام نمیکنند چرا وحدت ما و امنیت ما را نشانه میگیرند. در واقع آن ها با وحدت و اعتدال مخالفت دارند درشرایط کنونی که جهان اسلام نیاز به آرامش و وحدت دارد آن ها این برنامه ها را می‌چینند. بحمدلله مشترکات ما زیاد است و بزرگان ما همیشه به ملت شریف ما توصیه و تأکید و سفارش میکنند که به مشترکات خودمان بپردازیم این توصیه ها از طرف امام راحل و خلف صالح ایشان همیشه با تأکید بوده و هست و تشکر از نیروهای امنیتی و انتظامی جان برکف داریم. همچنین از بیانیه های مختلف علما و شیوخ ومدیران مدارس کل کشور به ویژه استان بوشهر که در این چند روز بیانیه ی تنفر و انزجار خود از این گروه را اعلام نمودند و به شدت محکوم کردند.از خداوند متعال طول عمر با عزت توام با صحت وسلامتی برای مقام معظم رهبری واستقرار وامنیت برای نظام مقدس وملت شریف ایران خواهانیم.

خلیل افرا
عضوشورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت کشور
رییس هیئات افتا اهل سنت استان بوشهر وامام جمعه مؤقت اهل سنت شهر کنگان

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن