بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41895
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 23 خرداد 96 3:06 ب.ظ

با حضور خیرین؛

جشن مهر باران ویژه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شد

به گزارش ثلاث ؛ جشن مهر باران در شهرستان کنگان ویژه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شد

جشن مهر باران در شهرستان کنگان ویژه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شد.فرماندار کنگان در این نشست گفت: برپایی جشن گلریزان برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد کار بسیار پسندیده ای است که مورد لطف خداوند است و افرادی که در این مسیر حرکت می کنند باید قدر خود را بدانند.
مهندس عبدالنبی یوسفی در ادامه با بیان اینکه برای حمایت از این زندانیان و مقابله با آسیب های اجتماعی در جامعه همه مساعدت نمایند و تصریح نمودند: عده ای نا خودآگاه و غیر عمد مرتکب جرم و عملی شده اند و هم اکنون در زندان به سر می برند و نیازمند کمک شما افراد خیر اندیش و نیکوکار هستند تا بار دیگر طعم آزادی را بچشند.
امام جمعه کنگان اظهار داشت: ماه رمضان ماه غفران و رحمت الهی است و بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان بویژه نیازمندی که بخاطر شرایط بد مالی و زندگی دچار مشکل شده اند، چشم انتظار مردم و خیرین هستند که امید واریم هرچه زودتر این عزیزان به آغوش خانواده خود بازگردند.
موسوی مدیر کل ستاد دیه استان گفت: برای حمایت از این زندانیان جرائم غیرعمد همه مردم، خیرین، شهرداران و دهیاران بسیج شوند تا خانواده ای بدون سرپرست در این ماه پر خیر و برکت در بند زندان نباشند.
بخشدار مرکزی کنگان در این مراسم اعلام کرد: با همکاری و مساعدت دهیاران روستای بخش مرکزی برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد مبلغ یکصد میلیون ریال جمع آوری شده که به حساب ستاد دیه استان بوشهر واریز میگردد.
لازم به ذکر است خیرین می توانند با مراجعه به فرمانداری(واحد روابط عمومی)کمک های نقدی خود را به حساب ستاد دیه استان واریز نمایند.

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن