بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41903
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 23 خرداد 96 5:29 ب.ظ

گله مندی رانندگان خودرو سنگین دیری ازکاهش سوخت گازوئیل

به گزارش ثلاث ؛ یکی از رانندگان کامیون شهر دیرگفت: مشکل اساسی که برای رانندگان خودروهای سنگین پیش آمده کاهش سهمیه سوخت گازوئیل خودروها است.

به گزارش ثلاث ؛ یکی از رانندگان کامیون شهر دیرگفت: مشکل اساسی که برای رانندگان خودروهای سنگین پیش آمده کاهش سهمیه سوخت گازوئیل خودروها است.
حسن آزادی افزود: در گذشته روزانه ۲۰۰ لیتر سهمیه سوخت گازوئیل هر خودرو سنگین بود اما با روش جدید و کاهش ۱۴۰ لیتری به روزانه ۶۰ لیتر کاهش پیداکرده است که برای کارکرد این نوع خودروها کافی نیست.
وی گفت: تامین سوخت بصورت آزاد برای خودروهای سنگین بسیار بالاست و منجر به افزایش کرایه حمل بار می شود که تاکنون چنین اقدامی توسط کامیون داران دیری انجام نشده است.
یکی دیگر از رانندگان مینی بوس شهر دیر گفت: بعد از کاهش سهمیه سوخت اکثر اوقات بیکار هستیم و نمی توانیم با کارکرد کم هزینه خودرو خود را تامین کنیم.
رضا فرخ افزود: همه ما رانندگان از مسئولان درخواست داریم که سهمیه روزانه ۲۰۰ لیتر سوخت را برگردانند تا مشکلی برای زندگی ما بوجود نیاید.
وی گفت: به سامانه ثبت نام نیز مراجعه کرده ایم اما متاسفانه شهر دیر جزو ثبت در سامانه نیست و به ناچار فعالیت های خود را در سامانه شهر کنگان ثبت کرده ایم اما هنوز مشکل ما برطرف نشده است.
رییس پخش فرآوردهای نفتی شهرستان دیر در این رابطه گفت: مشکل کاهش سوخت گازوئیل خودروهای سنگین با خدمات دهی این شرکت ارتباطی ندارد و باید به سازمان بهینه سازی مراجعه کنند.
فردین پزولی افزود: اگر این خودروها در شهرستان دیر خدمات رسانی به پروژه های عمرانی فعالیت داشته باشند کارفرما می تواند با مراجعه به شرکت سوخت گازوئیل مورد نیاز خودروهای فعال در پروژه خود را دریافت کند.
فرمانداردیر ضمن تایید مشکل سوخت گازوئیل خودروهای سنگین در این شهرستان گفت: این خودروها با سهل انگاری نام خودرو را در سامانه تامین سوخت ثبت نکرده اند.
حمزه اعتماد افزود: فرمانداری شهرستان لیست این خودروها را آماده و به استانداری بوشهر ارسال کرده است تا بطور موقت برای یک ماه مشکل سوخت گازوئیل خودروها برطرف شود.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن