بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41905
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 24 خرداد 96 1:51 ب.ظ

۳ معاونت و ۵ سازمان در حال اضافه شدن به ساختار اداری شهرداری کنگان است

اختصاصی ثلاث_ شهردار کنگان گفت: با توجه به ارتقا درجه این شهرداری از شش به هشت، ۳ معاونت و ۵ سازمان در حال اضافه شدن به ساختار اداری شهرداری کنگان است

به گزارش ثلاث، شهر بندری کنگان به شکل یک باریکه و به طول ۱۰ و نیم کیلومتر در کنار ساحل قرار دارد. این شهر دارای جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر و به عبارتی سومین شهر پرجمعیت استان بوشهر است. مردم کنگان افتخار میزبانی از خانواده بزرگ نفت را دارند به طوری که ۶۰ درصد از تاسیسات و اراضی پارس جنوبی در شهرستان کنگان واقع شده است.

اکبر پاریابی شهردار کنگان در خصوص ساختار شهرداری کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: در ابتدا لازم می دانم به سهم خود از حمایت ، همراهی ، دلسوزی و مسئولیت پذیری شهروندان عزیز تقدیر و تشکر کنم. شهرداری کنگان تا سال ۹۱ با ساختار سازمانی و درجه ۶ ایفای نقش می نمود؛ البته از سالهای قبل از آن به دنبال ارتقاء این درجه به سطوح بالاتر بودیم که خوشبختانه در پایان سال ۹۱ و به دستور وزیر محترم وقت کشور ، مصوبه ارتقاء سطح تشکیلات شهرداری کنگان از درجه شش به درجه هشت صادر شد.

شهردار کنگان در ادامه گفتگویش با خبرنگار ثلاث افزود: با اعمال تغییرات جدید در خرداد ماه سال جاری ، شهرداری با سه معاونت ” اداری و مالی”، ” فنی و شهرسازی” و ” خدمات شهری” و ۵ سازمان (ایمنی و آتش نشانی ، سیما و منظر شهری ، سازمان پسماند و میادین ، سازمان حمل و نقل و ترافیک، موسسه فرهنگی – اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر کنگان  ) به شهروندان ارائه خدمت خواهد نمود که هر کدام از این سازمان ها با توجه به اهداف و وظایفی که در اساسنامه آنها مشخص شده ، امید می رود زمینه شکوفایی و تحول گسترده در ابعاد مختلف شهر را به ارمغان آورد.

پاریابی خاطرنشان کرد: علاوه بر این سه معاونت ، در حوزه اجرایی نیروهای تخصصی(در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) همراه با چارت مربوطه افزوده خواهند شد و در آینده ای نزدیک در بخش های مختلف شهرداری جذب و شروع به کار خواهند نمود.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ق says:

    با سلام:
    با تشکر از ارتباط شهردار محترم با رسانه ها.و پیگیریهای ایشان.شهروندان این انتظار دارند که این تغییراتی که در شهرداری ایجاد می شه ،موجب چه تحولاتی در زندگی روزمره مردم می شه.در حال حاضر ارتباط دو سویه بین مردم و مسولین شهرداری برقرار نیست.کوچه های خاکی هنوز یکی از مشکلات مردم است.نیازی هم نیست که آسفالت بشه.تسطیح آن حداقل انتظار مردم است.انتظار زیادی هم نیست.کارهای فرهنگی و ورزشی بیشتری در سطح شهر باید انجام شود.
    اطلاع رسانی زیادی در خصوص دهکده گردشگری انجام نشده.برای جذب سرمایه گذار چه اقداماتی انجام شده؟
    لازم است مدیریت شهری از آن حالت سنتی خارج بشه.کنگان آن شهر بیست هزار نفری نیست.سلایق و انتظارات هم متنوع شده.در فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان شاهد تحرکی از طرف شهرداری نیستیم.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن