بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41944
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 24 خرداد 96 4:27 ب.ظ

تمامی عملیات مربوط به تعمیرات مبدل در مجتمع پتروشیمی جم

ثلاث- مسئول مبدل شاپ و ولو شاپ شرکت پتروشیمی جم: تمامی عملیات مربوط به تعمیرات مبدل توسط مبدل شاپ سرویس های تعمیراتی مجتمع پتروشیمی جم صورت می گیرد.

به گزارش ثلاث؛ مسئول مبدل شاپ و ولو شاپ شرکت پتروشیمی جم با اعلام این خبر اظهار داشت: مفتخریم که اعلام کنیم در مبدل شاپ سرویسهای تعمیراتی تمامی عملیات مربوط به تعمیرات مبدل در مجتمع پتروشیمی جم صورت می گیرد.
عباس قاسمی در ادامه با اشاره به اهمیت این موضوع تصریح کرد:  به طور خاص در هیچ کدام از پتروشیمی های منطقه این مهم صورت نگرفته است و در حال حاضر قادریم تعمیرات مبدل های Shell&Tube پتروشیمی ها و فازهای گازی منطقه را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.
مهندس قاسمی در اداه افزود: تا قبل از این ،تعمیرات مبدل به شرکت های صاحب نامی همچون فاتح صنعت فارس و غیره ارجاع می شد که با افزایش توانایی های گروه مبدل شاپ دیگر نیازی به شرکت های مذکور نخواهد بود.
وی با اشاره به انجام این تعمیرات با هزینه های هنگفت توسط شرکت های صاحب نام در کشور یادآور شد: برای تعمیرات مبدل ۳۰۴۱ واحد HD  مجتمع پتروشیمی جم به شرکت فاتح صنعت مبلغ هنگفتی پرداخت  شده بود که اهمیت کار بخش سرویسهای تعمیراتی در انجام این مهم قابل تقدیر است.
مسئول مبدل شاپ و ولو شاپ شرکت پتروشیمی جم در ادامه با اشاره به تعمیرات اساسی جدید در مجتمع پتروشیمی جم خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعمیرات اساسی بر روی مبدل ۳۰۱۷ واحد HD در دستور کار مبدل شاپ می باشد که در صورت دریافت تیوب های نو عملیات Retube انجام خواهد شد. 
مهندس قاسمی در پایان گفت: حمایتهای بی دریغ روسای محترم تعمیرات تشکر و قدردانی بعمل آید که این خود نتیجه تغییر رویکرد مدیریت جدید مجتمع در خصوص حمایت از توان فنی پرسنل و رسیدن به مرز خودکفایی می باشد و استعانت از پروردگار متعال و همت بلند پرسنل زحمت کش مجتمع، گامی کوچک در جهت تعالی  سازمانی برداشته شود.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن