بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41949
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 24 خرداد 96 4:36 ب.ظ

محفل انس با قران در سالن آپادانا پتروشیمی جم

ثلاث – به مناسبت ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن (ع) کریم اهل بیت محفل انس با قرآن در سالن آپادانا پتروشیمی جم با حضور قاریان برجسته و بین المللی، رضا عابدین زاده حافظ قران کریم معروف به کامپیوتر قرآنی و گروه بین المللی تواشیح معراج در سالن آپادانا پتروشیمی جم برگزار شد.

 به گزارش ثلاث نقل از  روابط عمومی پتروشیمی جم، شامگاه دیروز محفل انس با قرآن در سالن آپادانا پتروشیمی جم با حضور قاریان و حافظان بین المللی قرآن از حریم ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) همراه با پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) برگزار شد.

در این مراسم باشکوه گروه بین المللی تواشیح معراج با اجرای زیبای خود حال و هوای خاصی به این محفل نورانی بخشیدند.

سید خلیل نجاد حسینی قاری بین المللی نوجوان و محمد مشمول قاری بین المللی از مشهد مقدس  با صدای دلنشین خودشان در محفل نورانی انس با قران در حضور شرکت کنندگان در این مراسم به تلاوت قران پرداختند.

درقسمتی از این برنامه قرآنی حاج رضا عابدین زاده حافظ قرآن کریم معروف به کامپیوتر قرآنی به هنرنمایی و ارائه محفوظات خود به شکلهای گوناگون پرداخت.

بر اساس این گزارش: مراسم محفل انس با قران در سالن آپادانا پتروشیمی جم با استقبال پرشور مدیران، کارکنان و خانواده های آنان در این مراسم حضور داشتند و افطاری را میهمان شرکت پتروشیمی جم بودند.

شایان ذکر است این محفل نورانی با همکاری و برنامه ریزی پایگاه مقاومت امام حسین (ع) شرکت پتروشیمی جم برگزار شد.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن