بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42153
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 5 تیر 96 1:38 ق.ظ

مسابقات جام رمضان محلات پایان یافت/ تیم پاسارگاد قهرمان رقابت ها شد

ثلاث : مسابقات اتحادیه از تاریخ نهم خرداد ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز و درتاریخ دوم تیرماه با بازی فینال و مراسم اختتامیه به پایان رسید که در طول این مدت ۳۱ بازی انجام و ۷۶ گل میان تیم‌های شرکت کننده رد و بدل گردید.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر کنگان در حاشیه برگزاری مسابقات جام رمضان محلات در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت : برگزاری چنین گردهمایی های ورزشی باعث تزریق نشاط و شادابی به بدنه جامعه می شود و این حرکات همواره از مقبولیت بالایی بین جوانان برخوردار است که این امر توسط شهرداری بندر کنگان به عنوان یک اصل مهم دیده شده که با حمایت شهردار محترم شهر کنگان نیز مواجه شد.

اکبر طهماسبی با بیان اینکه ورزش می تواند باعث خنثی سازی ناهنجاری های اجتماعی گردد افزود: با ورود صنعت و شروع دوران صنعتی شدن شهر؛ کنگان شاهد افزایش جمعیت، رشد صنعت، مهاجرت گسترده از سراسر ایران و تضعیف ساختارهای اجتماعی همچون خانواده و خویشاوندی، تغییر الگو ها و سبک زندگی شهروندان کنگانی بوده است.
وی گفت: از طرفی نیز محیط زیست  این منطقه نیز آسیب های جدی دیده است و با توجه به مسائل و مشکلات بوجود آمده به دلیل صنعتی شدن، شهرداری کنگان نیز برخود واجب و ضروری دانست که نه تنها در بحث خدماتی فعالیت نماید بلکه در زمینه های اجتماعی، فرهنگی،ورزشی و هنری نیز تلاش نماید .

وی افزود: در همین راستا شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان تصمیم به تاسیس و ایجاد معاونت اجتماعی، ورزشی و فرهنگی گرفتند تا این معاونت با فعالیت در زمینه هایی همچون مطالعات علمی و تحقیقاتی در جهت شناخت و رفع ناهنجاری های اجتماهی، برنامه ریزی در خصوص اوقات فراغت شهروندان، برنامه ریزی در جهت ارتقای سطح فرهنگ شهروندی و آموزش شهروندان به منظور کاهش مشکلات و ناهنجاری های شهری و اصلاح رفتارهای اجتماعی شهروندان برنامه های خود را اجرایی کند.

طهماسبی گفت: در راستای ترویج و گسترش ورزش و ایجاد علاقه و انگیزه در بین نوجوانان و جوانان شهر با توجه به پتانسیل های عالی در زمینه ورزش؛ معاونت اجتماعی، فرهنگی ورزشی شهرداری کنگان با تاکید شورای اسلامی و شهرداری محترم شهر سعی در برگزاری این مسابقات نمود که موجب جذب و استقبال بی نظیر ورزشکاران و شهروندان ورزش دوست و فهیم کنگانی شد.

وی با بیان اینکه تاثیرات اجتماعی و فرهنگی که اینگونه مسابقات و فعالیت های ورزشی در میان شهروندان خواهد گذاشت را نباید پنهان کرد، افزود: همکاری و استقبال سایر مسئولین و ادارات نیز در جای خود قابل تقدیر است .

مسئول اتحادیه فوتسال محلات کنگان نیز در خصوص این مسابقات ابراز داشت : مسابقات اتحادیه از تاریخ نهم خرداد ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز و درتاریخ دوم تیرماه با بازی فینال و مراسم اختتامیه به پایان رسید که در طول این مدت ۳۱ بازی انجام و ۷۶ گل میان تیم‌های شرکت کننده رد و بدل گردید.

محمد فرهودی ابراز داشت : همچنین آقای گل مسابقات اسحاق چوری با ۸ گل زده از تیم قائم ، پدیده مسابقات آقایان خیرالله ربیعی از تیم شهیده مهدی ربیعی و حسین خاکنژاد از تیم ستارگان گردان، بهترین بازیکن مصطفی نصاری از تیم پاسارگاد ، زیباترین گل مسابقات علی نصاری از تیم نور در بازی نوروخلیج فارس ، بهترین دروازبان احمداحمدی از تیم نور، تیم اخلاق تیم فوتسال تختی، پورشورترین هوادار تیم شهیدمهدی ربیعی ، تیم نایب قهرمان قائم و قهرمانی این دوره از مسابقات نیز به تیم پاسارگاد رسید.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن