بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42158
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 5 تیر 96 11:04 ق.ظ

امام جمعه کنگان در خطبه های نماز عید فطر؛

اشتغال نیروهای بومی و پرداخت حقوق کارگران مطالبه جدی مردم

ثلاث – امام جمعه کنگان با انتقاد از تاخیرهای چندین ماهه در پرداخت حقوق کارگران شاغل در برخی شرکت های مستقر در منطقه بیان نمود: روا نیست کارگرانی که در این گرمای طاقت فرسا زحمت می کشند حقوق شان با ماهها تاخیر پرداخت شود

ثلاث – ابوذر حسین پور : حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع عظیم مردم کنگان در روز عید سعید فطر با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید – اشتغال افزود: اشتغال نیروهای بومی بویژه جوانان یکی از خواسته های بحق مردم منطقه از صنعت است که بایستی توام با اقدام و عمل باشد.

وی با انتقاد از تاخیرهای چندین ماهه در پرداخت حقوق کارگران شاغل در برخی شرکت های مستقر در منطقه بیان نمود: روا نیست کارگرانی که در این گرمای طاقت فرسا زحمت می کشند حقوق شان با ماهها تاخیر پرداخت شود که انتظار جدی از مجموعه صنعت اینست اجازه ندهند برخی شرکتها و پیمانکاران مرتکب چنین ظلم آشکاری شوند.
امام جمعه توسعه خدمات عام المنفعه صنعت نفت به مردم در زمینه های مختلف از جمله ورزش اظهار امیدواری کرد: شکت های منطقه و فازهای پالایشگاهی بتوانند به تعهدات خود در قبال مردم منطقه جامه عمل بپوشند.
محمودی با تجلیل از حضور حماسی ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: ملت بزرگ ایران با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از انتفاضه مسجد الاقصی و تداوم نهضت بیداری اسلامی در منطقه بار دیگر با آرمانهای امام ، رهبری و انقلاب تجدید بیعت نموده و وفاداری خود را به منثه ظهور رساندند.
خطیب جمعه به برخی حواشی بوجود آمده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: شعارهای انحرافی عده ای در راهپیمایی روز جهانی قدس خلاف مصالح عالیه نظام است و نباید اجازه داد فضای همدلی و وحدت خدشه دار شود.
وی بیان نمود: امروز حفظ و تحکیم همدلی در کشور از ضروریات است و نباید اجازه داد این وحدت آسیب ببیند.
امام جمعه بیان داشت: البته نباید برخی مسئولین نیز دنبال حاشیه سازی باشند زیرا این اقدام شایسته مقامات کشوری نیست.
محمودی با تجلیل از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بویژه ضربه مهلک دلاورمردان سپاه پاسداران به گروهک تروریستی – تکفیری داعش در دیرالزور بیان کرد: جمهوری اسلامی کوچکترین تعرض را با شدت و قوت پاسخ خواهد داد.
وی در فراز دیگر با اشاره به اهمیت ازدواج در آموزه های دینی گفت: ترویج ازدواج آسان و ایجاد بستر برای ازدواج جوانان تکیفی همگانی است و همه بایستی خود را در قبال این مهم مسئول بدانند.
امام جمعه با تبریک عید سعید فطر خطاب به نمازگزاران اظهار داشت: تلاش کنید تا از معنویت ماه رمضان بعنوان ذخیره ای برای تمام سال استفاده شود.
تجلیل از خیرین مسجد ساز و ضرورت ادامه نهضت مسجد سازی و کمک به موسسات خیریه تولید کننده و اشتغال زا از دیگر موضوعات مطرح شده در خطبه های نماز عید فطر بود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن