بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42167
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 6 تیر 96 3:54 ب.ظ

سیزده نفر اخراج شده کنگانی یکی از شرکت های فاز ۱۴ با پیگیری الماسی بازگشت به کار شدند+ جزئیات

اختصاصی ثلاث- ۱۳ نفر اخراج شده کنگانی در یکی از شرکت های فاز ۱۴ با پیگیری الماسی، نماینده مردم جنوب استان بوشهر بازگشت به کار شدند.

به گزاش ثلاث، صبح روز ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، تعدادی از کارکنان یکی از شرکت های فاز ۱۴  با سایت خبری ثلاث تماس گرفته و مراتب تعدیل نیروی این شرکت و جایگزین کردن آن از شرکتی دیگر را مطرح کردند.

این افراد که بومی همین منطقه و دارای سابقه ۶، ۷ ساله کار در این شرکت هستند، خواستار پیگیری این موضوع از طریق سایت خبری ثلاث شدند.

سایت خبری ثلاث نیز در نخستین گام مراتب اعتراض این افراد را به سرکار خانم الماسی، نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر اطلاع داد و خواستار پیگیری این موضوع شد.

 

در بخشی از متن تقاضای یکی از این افراد آماده است که:

” بنده یکی از ساکنین و بومیان این منطقه هستم که قریب به ۶ الی ۷ سال در یکی از شرکت های فاز ۱۴ پارس جنوبی(به اتفاق چند نفر دیگر از همشهریان) مشغول به کار هستیم. به نماینگی از ۱۳ نفر دیگر مرتب اعتراض خود را نسبت به این نوع تعدیل نیرو اعلام می دارم.

امروز(۳۰ خرداد) نامه های اخراجمان را دادند و قرار است به جای ما نیروی غیر بومی از فاز ۱۷ و ۱۸ بیاورند.

از شما تقاضا دارم و خواهش میکنم که جلوی این کار را بگیرید. ما همه گرفتاریم؛ اگر شما دست ما را نگیرید، کسی نیست به داد ما برسد.

از شما ممنونم”

 

پس از انتقال این اعتراض به نماینده محترم مردم جنوب استان و با دستور مستقیم سرکار خانم الماسی، این موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن پیگیری شد و سرانجام تا قبل از اتمام وقت اداری همان روز(۳۰ خرداد)، دستور بازگشت به کار این ۱۳ نفر نیروهای بیرون شده از شرکت( به خاطر تعدیل نیرو) توسط شرکت مذکور صادر شد.

 

مطئمنا خانواده نیروهایی که با هزار امید و آرزو وارد کار می شوند، همواره دعاگوی مسببان این امر خیر بابت اهدا این شادی و هدیه هستند.

سایت خبری تحلیلی ثلاث به نوبه خود از تمامی کسانی که پیگیر بازگشت این افراد به شغلشان بودند، خصوصا سرکار خانم الماسی نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر صمیمانه تقدیر می نماید و همچنین از مسئولین این شرکت و دیگر شرکت ها تقاضای همکاری مطلوب تر با نیروهای بومی را دارد؛ با این وجود از آنها نیز سپاسگزاریم که این مهم را درک کرده و اجازه بازگشت به کار نیروهای بیرون شده را دادند.

 

این ۱۳ نفر در پیام ارسالی به سایت خبری ثلاث، مراتب قدردانی خود را از سرکار خانم الماسی، نماینده مردم جنوب استان بوشهر اعلام داشتد:

 

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

با عرض سلام، ادب و خدا قوت خدمت سرکار خانم الماسی نماینده محترم و پر تلاش مردم جنوب استان بوشهر

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که حل مشکل اشتغال یک جوان، از بزرگ ترین حلاوت ها و عیدی هاییست که می توان دریافت کرد؛ و بلعکس آن یعنی از دست دادن کار برای یک جوان از تلخ ترین اتفاقاتیست که تبعات آن می تواند همواره گریبان گیر فرد، خانواده و حتی جامعه باشد.

امروز به لطف پیگیری سرکار خانم الماسی و تیم فعالشان که با در نظر گرفتن رضایت خداوند متعال، قدمی بزرگ در راه شادی تعدادی از خانواده های که هر ماه چشم براه دریافت حق الزحمه عزیزانشان جهت امرار معاش و گذران زندگی هستند، ما مجددا بازگشت به کار شدیم.

جا دارد از سرکار خانم الماسی نماینده پر فروغ خود در مجلس شورای اسلامی به شکل صمیمانه تقدیر نماییم و برای ایشان همواره آرزوی صحت، سلامتی و توفیق خدمت خداپسندانه را داریم.”

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. حسین م says:

    درود بر سایت مردمی ثلاث و خانم الماسی

  2. همشهری says:

    خسته نباشید
    بازگشت بکار این افراد فقط و فقط بخاطر رئیس حراست نفت و گاز فاز ۱۴ و فرماندار کنگان بود . رئیس حراست فاز ۱۴بود که جلوی ورود رئیس اداری شرکت رو گرفت و نذاشت که وارد سایت بشه و این خبر به دفتر تهران که رسید و با ورود فرماندار و دادستان به این مسئله موجب شد که بازگشت بکار بخورند.
    خرسندیم از اینکه همچین افراد با لیاقتی در مجموعه کاری داریم.
    متشکرم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن