بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42172
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 8 تیر 96 3:08 ب.ظ

عدم حل مشکل ترافیک سه راه پتروشیمی با وجود افتتاح زیرگذر

اختصاصی ثلاث-پس از افتتاح زیرگذر سه راه پتروشیمی به مناسبت عید سعید فطر، انتظار می رفت معضل ترافیک که در ساعات اولیه صبح و پایانی روز تشدید می شد رفته رفته مرتفع گردد .

به گزارش ثلاث، طی چندسال گذشته و به دنبال وقوع تصادفات منجر به جرح و فوت، ترافیک شدید بدلیل عبور و مرور شاغلان پالایشگاه ها و پتروشیمی و همچنین حمل محموله های مختلف از محل سه راه پتروشیمی عسلویه، مسئولان امر جهت حل و فصل این موضوع اقدام به احداث زیرگذر-روگذر نمودند تا به این وسیله مشکلات مذکور را از میان بردارند.

در این راستا و پس از تعبیه مسیرهای فرعی و جایگزین، عملیات اجرایی این طرح را در دستور کار قرار دادند و در مدت تقریباً یک سال و چندماه این مهم را عملی نمودند.

متاسفانه علی رغم افتتاح این طرح، همچنان معضل ترافیک دامن گیر این ناحیه شده و بعضا سبب بروز هرج و مرج، دیر رسیدن کارمندان به محل کار، راه بندان و… شده است که لازم است در این خصوص چاره اندیشی شود. هر چند که نیروهای انتظامی و پلیس راهور با حضور خود تا حدودی از شدت آن کاسته اند، لکن باید در این خصوص تدبیری جدی و اساسی اتخاذ گردد.

 

 

نظرات

  1. یک نفتی says:

    خدا خیرتون بده با انتشار این خبر…من خودم نفتی ام ولی به دلیل موقعیتمون قادر به نقد اشتباهات نفت نیستیم. این طرح یک طرح ناقصی بود که بجای طرح اصلی که ۳۰ میلیارد تومان بود و به بهانه صرفه جویی اقتصادی اجرا کردن و نتیجه این طرح ناقص همین که قادر به انتقال ترافیک نیست. ایا مردم شریف منطقه و خود کارکنان نفت ارزش اجرای یک طرح ۳۰ میلیاردی را نداشت؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن