بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42179
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 8 تیر 96 3:35 ب.ظ

پیگیری جدی الماسی برای احداث ایجاد پایگاه اوراژانس هوایی و مرکز فوریت های پزشکی در جنوب استان بوشهر

ثلاث- الماسی برای احداث ایجاد پایگاه اوراژانس هوایی و مرکز فوریت های پزشکی در جنوب استان بوشهر در حال پیگیری جدی این مطالبه است.

به گزارش ثلاث، الماسی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر دوراهک اظهار داشت: یکی از مطالبه جدی من از وزیر بهداشت و درمان ایجاد پایگاه هوایی و فوریت های پزشکی و ایجاد مرکز مدیریت بحران در جنوب استان بوده است.

الماسی در خصوص اشتغال جوانان جنوب استان بوشهر گفت: در بحث اشتغال جوانان در اولین گام پیگیر اصلاح و اجرای ماده ۴٧ قانون برنامه ششم توسعه شدم و در این قانون اولین کار را با مشخص کردن حوزه و مشخص کردن محدوده افراد بومی جلو رفتم.

وی ادامه داد: مصوبه ۵٠ درصد بومی را در ماده ۴٧ قانون برنامه ششم توسعه اصلاح کردیم و از این فرصت تازه برای اشتغال جوانان استفاده خواهیم کرد که چه بسا من در این مسئولیت نباشم نمایندگان بعد با توجه به این قانون و مصوبه می توانند برای اشتغال جوانان بومی منطقه ورود جدی کنند.

فاز ١۵و١۶ در این مدت زمان حضور نفت و گاز در منطقه برای اولین بار با برنامه جذب نیرو می کند

وی ادامه داد: برای جذب نیروهای بیشتر در اولین گام با تفاهم با وزیر نفت برای بیرون آمدن ۵ فازی که توسط رئیس جمهور افتتاح شد از حالت پروژه و واگذاری زودتر این ۵ فاز به spgc است که صرفا برای اینکه بتوانیم نیرو بیشتر برای جذب در این فازها معرفی کنیم.

الماسی افزود : تا پایان سال جاری تمام فازهای افتتاح شده اخیر توسط ریاست محترم جمهور از پروژه بیرون خواهد آمد و به spgc تحویل داده خواهد شد.

 

الماسی در خصوص گسترش فضای سبز گردشگردی گفت: با تفاهم ما با وزارت نفت، سازمان جنگلها و سازمان منطقه ویژه  ۱۱۰۰ هکتار جنگل کاری در ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر انجام خواهد شد.

 

منبع: کانال اطلاع رسانی سکینه الماسی

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن