بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42185
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 9 تیر 96 7:36 ب.ظ

امام جمعه موقت کنگان:

کم آبی در گرمای طاقت فرسای تابستان مردم را کلافه کرده است

امام جمعه موقت کنگان گفت: کم آبی در گرمای طاقت فرسای تابستان مردم را کلافه کرده است که هم مسئولان برای رفع مشکل باید تلاش کنند و هم مردم صرفه‌جویی کنند.

به گزارش ثلاث ؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی حیدری در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به مشکل کمبود آب در کنگان در فصل گرما اظهار داشت:اگر چه کمبود آب مشکل کل کشور است اما انتظار می رود مسئولان مربوطه با اتخاذ تدابیر مناسب مانع به زحمت افتادن مردم آن هم در فصل گرمای طاقت فرسای جنوب شوند.
وی همچنین خطاب به مردم گفت: انتظار جدی از مردم عزیز اینست تا در مصرف آب صرفه جویی و از اسراف و تبذیر پرهیز کنند.
خطیب موقت جمعه در بخش دیگر به بدعهدی های مکرر آمریکا و نقض عهد توسط سران این کشور اشاره و عنوان نمود: آمریکایی ها همواره ثابت کرده اند که به عهد خود پایبند نیستند و دل بستن به آمریکا ساده لوحی است و امروز کشورهایی که به آمریکا امید بسته اند چیزی جز مشقت و زبونی عایدشان نشده است.
حیدری با محکوم نمودن سالروز حمله وحشیانه ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران که منجر به شهادت دهها انسان بی گناه و بی دفاع شد بیان کرد: آمریکایی های جنایتکار درحالی اظهار اشتباه کرده بودند که به فرمانده ناوگان شان مدال افتخار دادند که این نشان از دوگانگی آنها و نقض صریح حقوق بشر است.
وی با تسلیت سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع توسط وهابیت خبیث اظهار نمود: وهابیت و رهبران کودک کش آن ها در آل سعود همه ناقض حقوق بشر و آنها نیز مصداق شیطان بزرگ اند.
امام جمعه موقت در بخش دیگر به اقتدار نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از سوی دیگر تحریم سپاه توسط آمریکایی ها اشاره و گفت: آمریکا و هم پیمانان آنها از اقتدار و عظمت سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح ما عصبانی اند و باید در همین عصابنیت بمیرند.
وی افزود: قطع ارتباط با آمریکا باعث تحقق خودباوری در کشور شده است.
حیدری در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره آیات عظام شهید صدوقی و علامه امینی از مجاهدت و تلاش های این دو عالم عامل و وارسته در خدمت به دین تقدیر کرد.
ابوذر حسین پور – کنگان

حیدری با گرامیداشت یاد و خاطره آیات عظام شهید صدوقی و علامه امینی از مجاهدت و تلاش های این دو عالم عامل و وارسته در خدمت به دین تقدیر کرد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن