بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4219
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 15 شهریور 93 7:19 ب.ظ

مهر

از پزشکان پیشکسوت بوشهری تجلیل شد

ثلاث: در آئینی با حضور مسئولان استان بوشهر، پزشکان فعال و پزشکان پیشکسوت استان بوشهر تجلیل شدند. به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان بوشهر بعد ازظهر شنبه در این آئین اظهار داشت: پزشکان نقش بسیار مهم و اساسی در بهبود شاخص‌های توسعه دارند و از […]

ثلاث: در آئینی با حضور مسئولان استان بوشهر، پزشکان فعال و پزشکان پیشکسوت استان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان بوشهر بعد ازظهر شنبه در این آئین اظهار داشت: پزشکان نقش بسیار مهم و اساسی در بهبود شاخص‌های توسعه دارند و از همه توان خود در راه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی مناسب به مردم استفاده می‌کنند.

دکتر علیرضا رئیسی با بیان اینکه پزشکان برای تامین سلامت جامعه تمام تلاش خود را به کار می گیرند، افزود: پزشکی یک فعالیت تمام وقت و مستمر است و پزشکان در طول شبانه‌روز همواره دغدغه بیماران خوود را دارند.

وی با تقدیر از خانواده های پزشکان، تصریح کرد: پزشکان همواره برای ارائه خدمات مناسب به بیماران، آرامش خود را فدای آرامش مردم می کنند و باید قدردان تلاش‌های پشکان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان بوشهر با تقدیر از فعالیت‌های پزشکان پیشکسوت، اضافه کرد: این پزشکان سال‌ها برای خدمات رسانی به مردم فعالیت کرده‌اند که البته تعدادی از این پزشکان از جمله دکتر  پور رمضان و دکتر محمد ملک‌زاده هم‌اکنون در کنار ما نیستند.

اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر مطلوب است

استاندار بوشهر نیز در این آئین با اشاره به نقش بسیار مهم پزشکان در رسیدگی به مشکلات و نیازهای مردم، اظهار داشت: در سال های اخیر شاهد گام‌های بسیار مهمی در راستای بهبود خدمات بهداشتی و درمانی در سطح جامعه هستیم.

مصطفی سالاری به اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و ادامه داد: بخش سلامت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید قدردان تلاش فعالان عرصه سلامت باشیم.

وی با بیان اینکه خدمات پزشکی محدود به زمان خاصی نیست تصریح کرد: پزشکان همواره در تلاش برای خدمات رسانی بهینه به بیماران هستند و تمام تولاش و توان و زمان خود را به کار می گیرند.

لازم به ذکر است که در این آئین با تلاش دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی بوشهر از پزشکان استان بوشهر و همچنین پزشکان پیشکسوت استان تجلیل شد.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن