بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42202
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 10 تیر 96 1:11 ب.ظ

11 رودخانه فصلی در کنگان وجود دارد

ساماندهی و ایجاد دیوار حفاظتی برای رودخانه های فصلی کنگان در دستور کار است

اختصاصی ثلاث- شهردار کنگان گفت: در سنوات گذشته با احداث دیوار حفاظتی موفق به ساماندهی تعدادی از رودخانه های فصلی شدیم و البته ساماندهی و ایجاد دیوار حفاظتی برای سایر رودخانه های فصلی شهر نیز در دستور کار است

چ

گک

چچک

 

اکبر پاریابی شهدار کنگان در خصوص برنامه این شهرداری برای رودخانه های فصلی به خبرنگار ثلاث گفت: در خصوص رودخانه های فصلی باید گفت که شهر کنگان بنا به شرایط اقلیمی و جغرافیایی منطقه به صورت طولی، شکل گرفته  است و حدودا ۱۱ رودخانه فصلی از آن عبور می کند .

وی افزود: در سنوات گذشته با احداث دیوار حفاظتی موفق به ساماندهی تعدادی از رودخانه های فصلی شدیم و البته ساماندهی و ایجاد دیوار حفاظتی برای سایر رودخانه های فصلی شهر نیز در دستور کار است.

شهردار کنگان خاطرنشان کرد: در این راستا برای رسیدن به یک برنامه خوب، مدون و اجرایی، با مشاور ذیصلاح جهت دفع جامع آب های سطحی ( درون و برون شهری) انعقاد قرار داد نموده ایم که این مشاور هم اکنون در حال مطالعه و طراحی می باشد.

پاریاب عنوان کرد: امسال بنا داریم، روخانه مجاور اداره برق ( نیروگاه برق قدیم) با احداث دیوار حفاظتی ساماندهی نماییم، بر این اساس دیوار حفاظتی را از کنار دریا به سمت بلوار حضرت امام خمینی(ره) و از آنجا تا بلوار امام حسین(ع) در دو فاز اجرا خواهیم کرد. این پروژه بزرگ با بیش از ۱۶ میلیارد تومان به مناقصه گذاشته شده است.

 

ایجاد خیابانی از کوه تا ساحل کنگان

پاریابی در خصوص برنامه این شهرداری برای توسعه و ایجاد معابر گفت: مسیر خیابان ها در طرح جامع و تفضیلی شهر کنگان مشخص می باشد که شهرداری با توجه به شکل گیری سکونتگاه ها و ساخت و سازها اقدام به احداث خیابان می نماید اما جهت توسعه متوازن شهر و پدافند غیر عامل شهرداری اقدام به احداث بلوار ساحلی در ضلع جنوبی و شمالی شهر نموده است .

وی ادامه داد: شهرداری قصد احداث خیابانی از دامنه کوه به سمت دریا دارد که شهروندان و گردشگران علاوه بر استفاده از چشم انداز زیبای آن، بتوانند در کمترین زمان و بدون مانع، مسیر کوه تا دریا را طی نمایند.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن