بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42245
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 13 تیر 96 2:18 ب.ظ

با حضور مسئولین؛

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان معرفی شد

ثلاث – مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان برگزار شد.

به گزارش ثلاث ؛ در این نشست فرماندار کنگان ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از روسای جدید و سابق ورزش و جوانان شهرستان کنگان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان با توانایی و تخصص و به واسطه ظرفیت های موجود در منطقه بتواند موجبات رونق و توسعه ورزش و امور جوانان را فراهم نماید
مهندس عبدالنبی یوسفی گفت: کنگان قابلیت های بالایی در سطح استان دارد لذا امیدواریم با اعتباراتی که از محل تملک داریی و حوزه نفت به ورزش اختصاص می یابد مورد بهره برداری قرار گیرد.
فرماندار کنگان با قدردانی از مسئولان این شهرستان و همچنین سرپرست اداره ورزش و جوانان سابق شهرستان برای مسئول جدید در این سمت آرزوی موفقیت کرد و بر تعامل و همکاری بیشتر بین بخشی تاکید کرد.
وی با بیان اینکه در افق چهار ساله پیش رو اعتبارات بسیار ارزشمندی در حوزه ورزش مصوب شده است ؛ افزود: خوشبختانه با پیگیری های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مجموعه فرمانداری ۱۹ پروژه با اعتباری به ارزش ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حوزه نفت به شهرستان کنگان اختصاص یافته که از این حیث سومین شهرستان در سطح استان است.
فرماندار کنگان افزود: علاوه بر این بیش از سه میلیارد تومان از محل تملک دارایی به حوزه ورزش و امور جوانان در شهرستان کنگان اختصاص یافته است که نویدبخش آینده و افق روشن برای توسعه و ارتقاء ورزش و امور جوانان خواهد بود.
معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست ابراز داشت : ورزش شهرستان ها نیازمند توجه جدی تر مسئولان است که امیدواریم سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان با تعامل و همکاری سازنده نقش موثری در پیشرفت ورزش شهرستان داشته باشد.
صالح احمدی، توجه به امور ورزش و جوانان را بسیار مهم دانست و تلاش همه جانبه در این امور را خواستار شد و افزود: افق بسیار خوبی در بعد اعتبارات شهرستان کنگان دیده شده است و انتظار داریم این روند باعث تحول در امور ورزش و جوانان این منطقه شود.
سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان نیز در این نشست گفت: تعامل و همکاری ادارات شهرستان بی نظیر است و برای رشد و توسعه ورزش می توان از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود بیشتر بهره برد.
محمد بحرینی نژاد افزود : شهرستان کنگان با کسب بالغ بر ۳۰۰ مدال رنگارنگ در سطوح مختلف استانی، کشوری و بین المللی رتبه سوم استانی را کسب نمود که نشان از ظرفیت بالای ورزش شهرستان دارد.
سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان نیز در این نشست با بیان اینکه رفع مشکلات ورزش در اولویت کار خواهد بود ؛ اظهار داشت : امید است بتوانیم با تعامل همه دستگاه های اجرایی و با استفاده از تشکل های مردم نهاد ( سمن ها ) و ایجاد اتاق فکر، ورزش کنگان را ارتقاء بخشیم.
یوسف حسن پور ضمن تقدیر از اعتماد مدیر کل ورزش و جوانان و مجموعه فرمانداری کنگان از انتصابش به این سمت افزود: امید است بتوانیم با ایده و روش های نوین در بحث توسعه ورزش نشاط مضاعفی را به جامعه تزریق کرده و پویایی را به این مجموعه که قشر غالب آن جوانان هستند بازگردانیم.
در پایان طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر قای یوسف حسن پور به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان منصوب و از تلاش های محمد بحرینی نژاد سرپرست سابق این اداره تشکر و قدردانی شد.
شایان ذکر است آقای یوسف حسن پور به مدت سه سال به عنوان کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش کنگان فعالیت داشته است.

عکس: محمد علی قنبری

نظرات

  1. ورزشکاران کنگان says:

    آقای حسن پور یکی از جوانان شایسته ورزشکار وتحصیل کرده در حوزه ورزش کنگان است آرزوی سلامتی وتوفیق در راه کمک به ارتقای ورزش کنگان برای ایشان داریم

  2. احمد آذریار says:

    خسته نباشید و خداقوت خدمت دوست گرانقدر جناب آقای بحرینی نژاد
    تبریک و آرزوی توفیق برای جوان برومند و خوش آتیه و خلاق ، آقا مجید حسن پور نیروی بومی و پرانرژی .
    امیدوارم همه کسانی که دل در گرو پیشرفت ورزش شهرستان کنگان دارند فرصت را مغتنم شمرده و با همراهی و همدلی با این جوان برازنده کنگانی آینده‌ای بهتر برای ورزش و ورزش کاران این شهرستان ترسیم نمایند .

  3. تشکر از زحمات جناب آقای بحرینی نژاد و تبریک به جناب حسن پور

  4. کنگانی says:

    تبریک آقای حسن پور ان شالله با مدیریت جنابعالی ورزش کنگان به جایگاه اصلی خود ارتقا پیدا کنه..ریاست جدید تربیت بدنی معاونت جدید هم می طلبه یا علی

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن