بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42257
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 14 تیر 96 10:21 ق.ظ

افزایش تعداد داوطلبان کنکور در کنگان /بیشترین شرکت کننده در رشته علوم تجربی

ثلاث – فردا و پس فردا کنکور سراسری در رشته های ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر ، علوم تجربی و زبان های خارجی در سراسر کشور برگزار می گردد تا داوطلبان برای ورود به دانشگاهای دولتی با هم به رقابت بپردازند.

به گزارش ثلاث فردا و پس فردا کنکور سراسری در رشته های ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر ، علوم تجربی و زبان های خارجی در سراسر کشور برگزار می گردد تا داوطلبان برای ورود به دانشگاهای دولتی با هم به رقابت بپردازند.
شاکر محیسن رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان با بیان اینکه تمامی مقدمات برگزاری یک آزمون خوب برای داوطلبان فراهم شده است؛ ابراز داشت : خوشبختانه مجموعه اموزش و پرورش شهرستان کنگان سالهاست که با درایت و همراهی تمامی همکاران مان در اموزش و پرورش و مجموعه ادارات و نهاد های مختلف شهرستان این آزمون ها را در آرامش کامل و به خوبی برگزار کرده است.
وی افزود: امسال نیز تمامی تدارکات برگزاری این آزمون ها دیده شده است و امیدواریم همه بزرگواران در این خصوص همکاری لازم را انجام دهند.
محیسن گفت: دانشگاه پیام نور کنگان میزبان و پذیرای داوطلبان شرکت در کنکور سراسری امسال است و تمامی آزمون های سراسری امسال در این دانشگاه برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت : امسال ۸۷۴ نفر از شهرستان کنگان در آزمون سراسری رشته های مختلف با هم رقابت خواهند کرد. سال گذشته ۷۵۳ نفر در این آزمون ها شرکت کرده بودند.

وی گفت: در رشته ریاضی ۸۷ نفر آزمون خواهند داد که از این تعداد ۲۶ نفر خانم و ۵۲ نفر آقا می باشند. در رشته علوم انسانی ۱۰۳ نفر داوطلب حضور دارند که از این تعداد ۸۳ نفر خانم و ۲۰ نفر آقا ، در رشته هنر ۵۳ نفر داوطلب ۴۸ نفر خانم و ۵ نفر آقا ، در رشته علوم تجربی ۵۳۵ نفر داوطلب ۳۴۴ نفر خانم و ۱۹۱ نفر آقا و در رشته زبان های خارجه ۱۰۵ نفر داوطلب با هم رقابت خواهد کرد که از این تعداد ۶۹ نفر خانم و ۳۶ نفر آقا حضور دارند.

میسن در پایان با تشکر از مجموعه ادارات و نهادهای مختلف شهرستان کنگان افزود: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی کنگان ، اتاق اصناف و شورای لنجداران کنگان پذیرایی از داوطلبان شرکت در کنکور امسال به نحو احسن برگزار خواهد شد و در انتها برای تمامی داوطلبان عزیز آرزوی سربلندی و موفقیت در این آزمون و آزمون های مختلف زندگی داریم.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن