بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42260
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 14 تیر 96 7:18 ب.ظ

کسب رتبه پویا در مدیریت عملکرد توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر/تقدیر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از دانشگاه

ثلاث- در سی و چهارمین همایش معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور و دومین جشنواره مدیریت عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره از ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال خبری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، در سی و چهارمین همایش معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور و دومین جشنواره مدیریت عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره از ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تقدیر به عمل آمد. 

دکتر سید علی صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره از توفیق دانشگاه در کسب رتبه پویا در مدیریت عملکرد تقدیر کرد.
در این لوح آمده است:

“جناب آقای دکتر علیرضا رئیسی
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر
با اهداء سلام و تحیات الهی
تداوم نظام مدیریت عملکرد یکی از نشانه‌های اساسی حرکت در مسیر تعالی هر سازمان محسوب می‌گردد که چنین نظامی مرهون تلاش‌های بی‌دریغ مدیران و کارکنان اندیشمند و عمل‌گرایی است که در پی شناسایی، تأمین و تخصیص هدفمند برای دستیابی به اهداف سازمان می‌باشند.
اکنون‌که با عنایت الهی، وارد سومین سال استقرار نظام مدیریت عملکرد در حوزه توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده‌ایم، بدین‌وسیله اعلام می‌دارد معاونت توسعه مدیریت و منابع آن دانشگاه در ارزیابی به‌عمل‌آمده در سال ۱۳۹۵ به رتبه (پویا)(**) نایل آمده است.
لذا ضمن تقدیر از اهتمام ویژه جنابعالی و معاون محترم توسعه و مدیریت منابع آن دانشگاه و همکاران ایشان، توفیقات بیشتر همگان را در نیل به اهداف بلند نظام سلامت از درگاه خداوند متعال خواهانم.
سید علی صدرالسادات
معاون توسعه مدیریت و منابع”
گفتنی است با استقرار نظام مدیریت عملکرد در حوزه توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از سال ۱۳۹۳ با ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده در این خصوص، دانشگاه‌های علوم پزشکی به سه رتبه پیشتاز، پویا و کوشا در مدیریت عملکرد، رتبه‌بندی می‌شوند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن